streda 26. septembra 2012

Two colour lip


Ahojte moje milé.
Two toned lips.. veľký boom, ktorý už pomaličky aj utícha. Na jednej strane sa mi to páči, pretože je to iné, hravé a je to krásna kombinácia farieb ružovej a oranžovej. Na druhej strane je to nepraktické kvôli otieraniu jednej pery o druhú, kedy sa vám tieto farby spoja, aj keby ste nechceli..Okrem toho je to to len sezónna záležitosť :).
Ja som zvolila netradičnejšie prevedenie. Inšpirovala som sa modelkami, ale prehodila som si farby. Pery vyzerali veľmi výrazne, úplne pútali pozornosť. Pri tomto spôsobe líčenia je menšia šanca otierania farieb a prepojenie do jednej oranžovo-ružovej farby.
Pery som namaľovala paletou 66 leskov z ebay.






Páči sa vám tento líčiaci úlet aj v živote? Ja si to viem predstaviť na nejakej párty.
Chcete recenziu na paletu leskov? Pretože samej sa mi do toho nechce je ich tam 66, ale keby ste chceli vy, mala by som veľkú motiváciu :)

7 komentárov:

  1. Je to docela hezké (taky záleží na barvičkách...:)), ale opravdu spíš na zvláštní příležitost.
    A recenzi určitě udělej.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš, hlavne na fotenie je efektné :-)

      Odstrániť
  2. Podľa mňa to vyzerá super! A na paletu by som si recenziu prečítala, pretože takéto lesky nemám vôbec rada, kvôli tomu spôsobu nanášania, tak možno by som zmenila názor :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeej to je užasne :) Recenziu určite chcem :) vyzera super

    OdpovedaťOdstrániť