utorok 5. novembra 2013

Fialová a nude (New in)


Ahojte dievčence.

Dnes je taký upršaný deň, človek by len spal a nič nerobil :) Hold, začína zima. Už som si myslela, že tento článok ani nenafotím, svetlo v izbe je strašné, ale nakoniec sa podarilo. Myslím, že tieto foto sa mi páčia ešte viac, ako som ich pôvodne plánovala, keď som ich kládla na biele pozadie. Teraz získali dramatický vzhľad s tmavou v pozadí a s kontrastným osvetlením.

Lak od Catrice mám už dosť dlho, je to klasická nude farba s nádychom do oranžova. Je to nenápadná farba vhodná na každú príležitosť. Výdrž je približne 3 dni. Kryje až v druhej vrstve, plné krytie by bolo až tretej. 




Chcela som nejaký svetlý nude rúž, síce mám Kate Moss 03 som s ním veľmi spokojná, ale našla som od Rimmelu Hydra Renew 700 Nude Delight, tá je ešte o tón svetlejšia. Podobne ako Kate je skôr do oranžova ako ružova. Výdrž je 2-3 hodny, záleží či jete a pijete, taký priemer. Nevysušuje pery, práve naopak hydratuje ich a je veľmi príjemný, dodá aj veľmi jemný lesk. Ešte stále je v akcii za 2,50.

Z tejto fialovej rady  Hydra Renew je tento nude už môj druhý, mám ešte fialový 180 Vintage Pink, ale ten je nanešťastie pre mňa veľmi tmavý. Dala som ho mamine, tej sedí perfektne, ak ho chcem použiť, tak pod neho nanesiem Dermacol 01 Lip seduction.

V skutočnosti je viac telový, dnes mi svetlo nehralo do karát .


Nakoniec som si nechala najväčšiu radosťou a tou sú 2 prstienky, ktoré som vydražila na ebay. Ich pôvodná cena bola pre mňa privysoká, ale vyplatilo sa dražiť. Majú krásny tvar a sú celkom výrazné, ja väčšinou nosím a kupujem výrazné kúsky z bižutérie. Jeden mi pripomína farbu jantára a druhý je temno fialový. 


Nosíte nude rúže? Aké značky obľubujete? Páčia sa vám prstienky?

15 komentárov:

  1. Ta rtěnka je krásná a mně by se líbila přesně tato barva, ale píšeš, že je víc nude. Krásné prstýnky! To já můžu, jsem prstýnková.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tá farba je prirodzenejšia a telovejšia, aj keď má taký tón ako je vidno na foto. Ja som skôr náušnicová, ale chýbali mi nejaké pekné kúsky, tak som dražila hlavne prstene :)

      Odstrániť
  2. rtěnka je moc pěkná, hezký odstín.. prstýnky jsou krásné, hlavně ten fialový

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa veľmi páči ten lak..jednoduchý a pekný ;)
    pozývam ťa na môj nový blog ;)
    TatiLand

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, nosím ho keď chcem mať upravené nechty, ale aby boli čo najmenej výrazné :)

      Odstrániť
  4. prstene su krasne:) a velmi sa mi pačia nude farby

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Líbí se mi odstín rtěnky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasny ruž :) velmi pekna farba :) tie prstienky sa mi tiež veľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. odstín rtěnky je nádherný :) a moc se mi líbí ten fialový prstýnek :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Kraane nude licenie doplnene farebnymi sperkami :)

    OdpovedaťOdstrániť