utorok 28. augusta 2012

Handmade topánky



Ahojte kočky.
Veľmi rada si vyrábam rôzne veci od bižutérie, cez topánky alebo dekoráciu na oslavu... Pri topánkach musím vždy vychádzať z pôvodnej. Lodičky boli celé zlaté, ale začali sa celé šúpať. Môžete vidieť ako vyzerali predtým na poslednej fotografii z tejto série. Strašne sa mi páčia Louboutin podpätky tak prečo si také nespraviť akrylovými farbami. Topánky sú inak oblepené novinami kandidátmi na voľby. Určite si pamätáte ako padla vláda. Zblízka nie sú nejaké úžasné, pretože je vidieť už ich vek, ale zdiaľky vyzerajú, že      na nich nie je žiaden zásah :).







Obidvoje baleríny som vyrábala asi pred 5 rokmi. Napriek tomu nie sú obnosené, mala som ich pár krát. Fialové boli pôvodne biele cvičky, ktoré sa mali kedysi nosiť na telocvik :) Ja som do nich vystrihla diery, aby som ich prevzdušnila, pretože sú veľmi uzatvorené. Nafarbila som ich najskôr farbou na textil a potom poprilepovala vzorový textil. Nakoniec, čo bola najväčšia babračka som prišívala flitre. Pamätám sa, že mi trvalo dosť dlho kým boli hotové. Len som mala menší problém podrážka bola biela a vyzeralo to hrozne, ale farbami som to zatrieť nemohla. Nakoniec mi v tom pomohla centrofixka čierna, ona mala nádherný fialový lesk. Nikdy som ich už nereštaurovala, fixka drží :)




Prúhované baleríny, bolo s nimi najmenej práce, ale trošku je to cítiť aj na výsledku. Znovu som topánky nastrihala a oblepila. Myslím, že ma aj tlačili takže sa mi potom uvoľnila noha spredu aj zozadu. Na päte som ich vystužila gumičkou a pripevnila mašličky, ktoré sú podľa mňa na tom najroztomilejšie.
.


Ktoré vyrobené topánky sa vám páčia najviac? Aj vy by ste si také spravili alebo už nejaké handmade máte spravené? Ďakujem :*

6 komentárov:

  1. WOW! Klobouk dolů! Já jsem už "vylepšovala" leccos, ale boty by mně nikdy ani nenapadly! Velmi originální!

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty poslední! :)
    Jsi šikulka, já jsem skrz takové věci děsné dřevo.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow! aká šikulka! mne sa najviac páčia posledné mašličkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neuveritelne!! velmi sa mi to paci, ai akutocne kreativna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj! :)
    Veľmi sa mi páčia všetky tvoje topánočky...
    Ja som teraz v handmade veciach taký začiatočník a ak by to nevadilo, rada by som sa ťa spýtala aké lepidlo si použila pri oblepovaní topánok novinami? :)
    Tiež práve pracujem na jedných lodičkách, rada sa potom podelím o výsledok...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Paulinka :) Dakujem. Pouzila som chemopren, pretoze vodou rieditelne by mi nedrzalo na tom povrchu.. potom urcite ukaz, rada sa pozriem ako ti vysli :)

      Odstrániť