pondelok 5. augusta 2013

Wishlist bižutéria (tip na nákup)


Ahojte kočky.

Mám pre vás tip na nákup trendy bižutérie zo stránky clothingloves.com. Okrem bižutérie tam nájdete aj oblečenie, ale keďže som dosť veľká straka zamerala som sa na šperky.

Myslím, že o tejto mánií som vám ešte nepísala. Od puberty je zo mňa zberateľka a aj moja mamina zbožňuje bižutériu. Nikdy sme neboli na zlato a radšej som si dala zaujímavo omotaný drôt na prst :)
Na okruhliny som si dala spraviť skrinku, pretože som už prestala mať prehľad o tom, čo mám a musela som sa hrabať v krabiciach. O skrinke bude aj samostatný článok a možno aj video.

Vrátim sa však k e-shopu, našla som ho vďaka jednej bloggerke. Nájdete tam hlavne trendové kúsky, ja by som ocenila aj trochu ethno, alebo rôzne štýly.

Najviac ma zaujali náhrdelníky, mám rada masívnejšie a neprehliadnuteľné kúsky. Ceny si myslím, že sú vcelku porovnateľné s našimi obchodmi, ale u nás nie je tak veľký výber.



Vybrali by ste si niečo? Poznáte tento e-shop?

12 komentárov:

  1. super e-shop...ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teším sa, keď nám ukážeš skrinku :) niektoré veci by som si hneď na seba navešala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z náhrdelníkov sa mi najviac páči mint s neonovou žltou.. z prstenov rúž a z naramkov ruzovy 3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super si vybrala veci do kolaze, vsetko sa mi paci :)

      Odstrániť
  5. najviac ma zaujal nahrdelnik so smaragdovymi kamenmi a k tomu prsten podobnej farby... bol by to pekny set :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta trojica prsteňov, ktoré vyzerajú ako zipsy top pre mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Slintám!

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Rada sa pozriem na tvoju zbierku :) ja zase bizu skoro nenosim lebo m hned usi scerneju atd :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som mala podobny problem, dlhu dobu som mala usi zapalena, tak som mohla len zlate..a to ja fakt nemusim.. ale po dlhsej dobe sa to vyliecilo a teraz aj tazke mozem nosit, sice niekedy sa mi to vrati, ale aj rychlo ustupi..

      O zbierku sa urcite podelim, ale este musim spravit male upravy so skrinkou, pretoze mi ju dodali v takom na tristvrte hotovej fazi..takze si ju musim zalakovat a este par uprav dorobit... :)

      Odstrániť
  9. ten prostřední náhrdelník ve spodní řadě je nádherný.

    Chtěla bych tě pozvat na moji giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html#more

    OdpovedaťOdstrániť