pondelok 9. septembra 2013

New in: Overené + novinka


Ahojte kočky.

Pred pár dňami som bola v DM, na rýchle nákupy. Išla som po lak na vlasy a nakoniec som odišla so 4 výrobkami. Tri veci som nakúpila osvedčené, sú to moje stálice. Všetci obľúbenci sú značky Balea. Lak na vlasy si kupujem neustále Trend it up, má silnú fixáciu, pekne drží, nelepí a stojí 2, 50 eura. Balea šampón kokosový nenadchne ani nesklame. Neobsahuje silikóny, pekne vonia, nemastí ani nevysušuje vlasy a stojí 1,20. Nakoniec som si nechala nechtíkovú masť bez konzervačných látok a farbív. Za 2, 20 dostane 250 ml pixlu. Je super mastná a vyhovuje mi hlavne v zime, používam ju na telo. 



Len tak som sa prešla okolo stojanov s dekoratívnou kozmetikou a do očí mi hneď padla akcia 2 riaseniek za cenu jednej. Čiže som za obe zaplatila 2,50 eura. Kedysi dávno som mala z tejto rady čiernu a bola som s ňou nadmieru spokojná. Takže som dúfala, že budem znovu spokojná a urobila som dobre, že som ich kúpila :)


Fialová riasenka Essence get big lashes 3 triple black mascara

Pre mňa je to klasika, veľká kefka mi vyhovuje, nehrudkuje a vytvorí mi krásne dlhé a husté riasy. Tým, že mi vrchné riasy predĺžila, tak sa mi po niekoľkých hodinách trochu otlačila, ale keď mám aj tiene, tak to nerobí. 


Modrá Essence Get big lashes wolume boost waterproof

Táto riasenka je vodeodolná, neotláča sa, vytvorí krásne dlhé riasy. Jedným menším negatívom môže byť, že je viac hrudkovitá ako fialová. Nie je to však vidieť, musela by som na to upozorniť okolie... no to by bola komédia, keby hovorím ostatným ľuďom, nech sa mi pozrú na riasy, či nevidia jemné nerovnosti :D Vodou sa nedá zmyť (veď to je vlastne jej účel), ale pekne sa odličuje napr. micerálkami od Biodermy.
Túto špirálu neodporúčam dievčatám, ktoré vlastnia krátke riasy, vtedy sa strašne zle nanáša a nevytvorí pekné riasy. 



Skúšali ste niektoré výrobky? Videli ste v DM Essence akciu? Ako sa vám páčia špirály?

17 komentárov:

  1. Zatím nemám ani s jedním výrobkem zkušenosti, ale ty řasenky vypadají dobře:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Výrobky jsem nevyzkoušela, ale zaujal mne ten nehty. Krásné oči a ty řasy jako mrkací panenka.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Riasenky si kúpila aj sestra a presne také mihalnice jej to vykreslí ako tebe :) Normálne som sa divila :) dobrá kúpa...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Špirálky vyzerajú veľmi dobre, píšem do nákupného zoznamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kokosový šampón a ta měsíčková vazelína jsou taky moje stálice :-) A tyhle řasenky jsem si koupila taky, ale teď mám dvě otevřený a několik dalších neotevřených, tak by mě zajímalo, kdy se k nim dostanu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné řasy. :) Měsíčkovou mast jsem si taky chtěla koupit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tie špirály to je fakt vyhodna kupa! :D a inač máš krásne oči taku farbu som ešte aasi ani nevidela :))

    budem rada aj si pozreš moj blog :))
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie špirály vyzerajú dosť dobre, už neraz som po nich pokukovala:)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  9. špiraly su možno neni pre každeho dobre zaleži ake mame oči ale ty ich maš krasne dlhe mihalnice super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páni, tak ty řasenky od essence jsou něco.. Nečekala sem to!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. teda, řasy s oběma řasenkama vypadají nááádherně! super kup!

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ďakujem vám kočky za milé komentáre, potešili ste ma :) dúfam, že som niekomu poradila a pomohla pri nákupe...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Miluju Tvoje oči, miluju ty řasenky a jdu si pro ně! :-oooooooo +Pokud budeš mít chuť si zasoutěžit, budu jen ráda, když se zapojíš do soutěže u mě na blogu. Probíhá tam právě teď GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/09/firmoo-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Od balei som dodnes nic nemala a zatial ma tato znacka ani nelaka... Ale spiralky na tebe vyzeraju fakt super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balea má niektoré výrobky, ktoré ma naozaj prekvapili a kupujem ich pravideľne, ale veľa produktov je aj nedobrých, ktoré som pár krát použila a potom vyhodila..

      Odstrániť
  15. Nádherné mihalnice :)) a nad tými špirálami som rozmýšľala, možno si ich zaobstarám :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť