štvrtok 20. februára 2014

Ryor hydratačná maska ma zachraňuje


Ahojte dievčatá.

Chcem vám predstaviť môjho miláčka, ktorý mi pomáha v tieto chladné dni. Pleť mám občas veľmi dehydrovanú, nielen z počasia, ale aj z liečby akné. Vytvárajú sa mi šupinky a lúpe sa mi koža. Je to dosť nepríjemné aj z toho dôvodu, že to neskutočne zvýrazňuje make-up. Peeling používam v tieto dni častejšie, ale pomáha mi to len do určitej miery. Takže som siahla po ďalšom pomocníkovi. 


Ryor masku mám z e-shopu maxcare.sk. Dostanete ju za 5,05 eur, skvelá cena za takýto výrobok. Masku nanášam podľa potreby, nedodržiavam 1 x za týždeň. Mám skôr mastnejšiu pleť, takže si ju dávam vtedy, keď to potrebujem. Napriek tomu nepresahujem odporúčania a neaplikujem ju každý deň.

Pleťovú masku nanášam na očistenú pleť v hrubšej vrstve a nechávam ju pôsobiť. Po 15 až 20 minútach zotriem papierovým obrúskom. Niekedy tvár jemne opláchnem. Pleť mám po aplikácií neskutočne jemnú, hladkú a hydratovanú.  


Maska má príjemnú vôňu, ktorá mi neprekáža. Pripomína mi klasické krémy, ktoré sa používali ešte kedysi. 


S maskou som veľmi spokojná.

Hodnotenie: 10 z 10



Používate hydratačné masky? Aké ste vyskúšali? Máte túto od Ryoru?

10 komentárov:

  1. jjej, to su krasne fotky.. si pouzivala aj nejake upravy? tvoj blog ma bavi stale viac, je vidiet, ze sa zlepsujes.. napr. ak sa pozriem aj na foto pred pol rokom.. fotky boli ostre a fajn, ale teraz maju aj taku atmosferu.. a pekne sa na to pozera :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za krásny komentár :-) áno upravujem fotografie vo Photoshope CS5. Veľmi sa snažím, aby boli články zaujímavé a aby ste sa sem s radosťou vracali :-)

      Odstrániť
  2. Tuto od Ryoru som neskusala. Dakujem za tip a pozdava sa mi aj cena. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O téhle slyším poprvé, ale můžu říct, že teda vypadá hodně dobře a ráda bych si ji pořídila:) Taky se mi hrozně tvoří šupinky na tváří:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma mrzí, mne sa to robí hlavne v zime.. a ešte tým, čo som spomínala liečbou...

      Odstrániť
  4. Já používám masky na obličej :) Tahle vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maska vyzerá veľmi dobre, určite sa po nej pozriem. Veľmi pekné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :-) Pozri, myslím, že budeš spokojná :-)

      Odstrániť