štvrtok 15. mája 2014

Veľké porovnanie podkladových báz pod make-up


Ahojte dievčatá.

Pred nejakým časom som bola maniačka do skúšania podkladových báz. Aj keď som ich mala doma dosť, stále som chcela skúšať nové. Moju menšiu mániu som našťastie prekonala, takže sa podkladové bázy rozrástli na počet šesť


Keďže som o väčšine primerov už písala recenzie, zameriam sa na najnovší od Balei. Na obale má napísané, že je to denný krém na prekrytie pórov a vrások. S tým nemôžem súhlasiť, pretože ako denný krém by som ho neodporúčala. Obsahuje veľké množstvo silikónov, ale nevytýkala by som mu to, keďže ho vnímam ako primer. Pozerala som na obaly iných báz pod make-up a všetky mali podobné zloženie


Baleu aj celkovo primery odporúčam používať raz za čas. Bázu nanášam, ak potrebujem, aby mi make-up vydržal neporušený až do večera, alebo na párty, oslavy, svadby atď. 
Za najväčšie plus považujem balenie, pretože má 30 ml a stojí len 5-6 eúr. S vráskami ešte nemám problémy, ale bojujem s rozšírenými pórmi. Najviditeľnejšie ich mám na čele a po bokoch nosa. Balea jemne póry vyplní,  make-up sa na bázu lepšie nanáša a vydrží o niečo dlhšie
Balea Teint Perfektion zakúpite v DM.


Ak mám porovnávať len vyhladenie pórov, tak najlepšia báza by bola od Benefitu, pretože po nej mi zmizli takmer všetky póry. Nepáči sa však vysoká cena a po bokoch nosa sa mi po použití zvláštne usádza make-up. 

MUA Matte perfect je veľmi podobný Benefitu, síce vyzmizíkuje póry trochu horšie, ale make-up sa ňom neusádza a stál len 2,50. Mrzí ma len malý obsah 15 ml. 

Na ďalšom mieste sa umiestnila Balea kvôli pomeru cena, obsah a kvalita. 

Štvrté miesto som udelila Catrice a Bell, pretože sú rovnaké. Cenu majú takmer identickú okolo 5 eúr a obsahujú 12 ml. 

Na poslednom miesto sa ocitla báza Dermacol Satin base. Na moju mastnú pleť je absolútne nevyhovujúca. Póry zostali skoro v rovnakom stave ako pred nanesením. Make-up mi s ňou nedrží. Odporúčala by som suchej pleti. 


1. miesto má MUA Matte perfect
2. miesto Benefit POREfessional
3. miesto Balea denný krém
4. miesto Catrice Prime and Fine, Bell Perfect skin
5. miesto Dermacol Satin base



Používate bázy pod make-up? Ktoré máte radi? Skúšali ste niektorú z týchto? 

20 komentárov:

  1. Super článek, takovéto porovnávání mám moc ráda vždy, když něco potřebuji, tak se rozhoduji mezi více produkty a nevím, který koupit. Baleu určitě vyzkouším- vypadá hodně slibně. Upřímně jsem ale hodně zaskočená- nečekala bych takového umístění produktů. Já osobně vlastním Dermacol a MUA primer a podle fotky bych řekla, že pleť mám témeř identickou- smíšenou s hodně se mastící T-zonou, rozšířenými póry a červenými flíčky. Navzdory tomu musím říct, že já jsem naprosto nadšená z Dermacolu, nemůžu proti němu říct nic negativního. MUA mě naproti tomu moc nenadchl- musím ho aplikovat daleko více, abych měla pocit, že je nanesen všude a i přes jeho použití se pleť začala hodně brzy lesknout. Tohle je evidentní příklad toho, že i podobné pleti nesednou stejné produkty. Každopádně se těším na více těchto srovnávacích článků ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Ja som taktiež čítala na Dermacol dosť chvály a divila som sa, že vyhovoval aj dievčatám s mastnou pleťou. Na druhej strane som videla aj negatívne recenzie. S tým, že treba MUA naniesť viac máš pravdu, pretože Dermacolu stačí málo a je na celej pleti. Tým, že je MUA a Benefit tuhší treba ho viac. Presne ako píšeš aj podobnej pleti nemusí sadnúť všetko na rovnako.
      Takýto zrovnávací článok ešte plánujem s korektormi pod oči. Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď, veľmi ma teší spätná väzba :-)

      Odstrániť
  2. Ja mám zmiešanú pleť- mastnejšia T zóna a suchšie líca. Používala som bázu od Rimmel-u a celkom mi vyhovovala. Teraz som nedávno kúpila tú Dermacol a musím povedať, že mi tiež celkom vyhovuje. Rozšírenejšie póry mám skôr na lícach, čiže dávam ju hlavne tam, ale ani na tej mastnejšej časti tváre mi nevadí a výdrž make- upu mi rozhodne predĺži. Aj tu sa proste ukazuje, že kozmetika je veľmi individuálna záležitosť. Ostatné bázy z tvojej recenzie som ešte neskúšala, ale vždy ma lákala Catrice, len som ju akosi doteraz obchádzala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rimmel bázu som registrovala, že je, chcela som ju vyskúšať, ale nechala som to tak, pretože som ich mala v tom čase asi už 4... :-)

      Odstrániť
  3. Já používám jen někdy, ale odzkoušela jsem tu od Dermacolu a ta je super :)) Jinak mám z ladyboxu od Fashionista a ta je taky dobrá :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som chcela vyskúšať od MUA, ale takú tuhšiu verziu Secret Vanishing Cream, ale ešte nemali poriadnu akciu, takže čakám na zľavy :-)

      Odstrániť
  4. Mám mladú pleť a každý deň používam bázu od Essence..Je to moja prvá báza takže neviem povedať aká je,ale keď použijem fixačný púder z tej istej rady,make up mi vydrží na pleto 6 hodín,bez týchto 2 pomocníkov cca len 3-4...Plus báza neobsahuje silikóny,ale zdá sa mi že mám po nej upchaté póry....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môžeš mať upchaté póry, aj keď neobsahuje silikóny. Bázy, ktoré majú za účel vyplniť póry, tak je jasné, že sa tým upchávajú. Myslím si, že každý deň nie je vhodné používať bázy, pretože sa ti po čase môže zhoršiť pleť. Radšej by som volila to, že keď ti vydrží make-up tak krátko, tak v škole cez prestávku si ho môžeš upraviť. Sama to tak robím. :-)

      Odstrániť
  5. Dermacol aj baleu mam a narozdiel od teba dermacol oznacujem za moju najlepsiu bazu a to mam tiez plet mastnu... Takze ja som s nou velmi spokojna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako tak pozerám, tak väčšine vyhovuje báza od Dermacolu aj na mastnú pleť. :-)

      Odstrániť
  6. Ja mám vyskúšané len dve podkladové bázy jednu od Elfu a druhú Mary Kay, obe boli silikónové. Obe boli ok, ale na bežné nosenie moc nie, ja som si ich kúpila skôr zo zvedavosti, keď sa o podkladových bázach veľa hovorilo. Je to inak super vec pri nejakej príležitosti ako napr. pri svadobnom makeupe...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám pocit, že väčšina báz je silikónových. Aspoň, čo mám doma, myslela som, že Benefit ich nemá, ale ani ten nie je výnimkou :-)

      Odstrániť
  7. pár jsem jich zkoušela, ale npoužívám je, moje ple´t je absolutně nesnese a do druhého dne mi vyskakují boule. naštěstí mi MU drží i tak, ale báze mi na obličej prostě nesmí :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som si všimla už u viacerých dievčat, mne to pleť neovplyvňuje. :-)

      Odstrániť
  8. Patrí ti môj veľký obdiv, že si svoju pleť nafotila tak nablízko. Pomáha to veľa babám prekonať komplexy zo svojich vlastných problémov s pleťou (či už akné, viditeľné póry a pod.). Si jedna z mála takých bloggeriek preto sa to cení !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Teší ma, že si to ceníš. Ja som za to, že keď sa robí recenzia na rúž treba ho ukázať na perách. Ak recenzujem výrobok proti akné, tak ukážem ako mi nepomohol/pomohol. Príde mi to prirodzené a za svoje rozšírené póry sa nehanbím :-) Asi je to aj tým, že som staršia a už také veci neriešim, ako keď som mala 17 :-D Budem len šťastná, ak by okrem toho, že dám tip na primer, pomôžem dievčatám aj s psychickým vnímaním samej seba :-)

      Odstrániť
  9. Ja som neskusala ani jednu z tychto ale pride mi to take, ze ked si vsetko zratas dokopy co si minula na tieto bazy, ktore nie su az take dobre mohla si si radsej kupit jednu a kvalitnu. V Pupe mame super bazy na rozne typy pleti. Musim povedat ze vydrzia uplne cely den a make up drzia nech sa deje co sa deje a pory ma uz netrapia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na jednej strane s tebou súhlasím, ale nemyslím si, že cenová kategória tie lacné bázy zaraďuje medzi tie horšie. Pretože Benefit stojí okolo 30 eur a je porovnateľný s MUA, ktorý mám za 2,50. Každopádne ďakujem za tip, Pupa značku trošku prehliadam, pretože v mojom okolí sa nenachádza obchod. :-)

      Odstrániť
  10. Mam velmi podobnu plet ako ty a bojujem s pormi. Horsie je, ze okrem cela ich mam vcelku vela nielien vbezprostrednom okoli nosa ale aj na licach. A plet sa mi velmi rychlo v tychto miestach masti. Mam cajovnikovy zmatnovac od Lush, ktory v poslednom case pouzivam lebo je to prirodna vec a potrebovala by som nieco na kazdodenne pouzitie, nech uplne nezatazim plet silikomni. Ale ako baza to teda velmi nefunguje. Myslim, ze tento boj proti rozsirenym porom a lesknucej sa pleti do 2 hodin od upravy nikdy nevyhram :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím, že máme podobnú pleť. Aj mne sa stáva, že sa lesknem do 2 hodín, ale záleží aj od obdobia v lete viac :-/ Mne pomáha hlavne zmatňujúci make-up a púdrovať sa počas celého dňa.

      Odstrániť