štvrtok 25. júla 2013

Letný podvečer (outfit)


Ahojte dievčence.

Letné podvečery sú nádherné, nie je už také teplo, ale ani zima. Vlasy som zopla kvetom, vlastná výroba. Bunde sa veľmi teším, pretože má žiarivú farbu, je vzdušná a bola zlacnená z 30 na 10 v Orsay.  Ostatné veci, čo mám na sebe ste už na blogu mohli zahliadnuť.
Šaty sú ľahučké a veľmi príjemné, zbožňujem ich vzor a pestrofarebnosť. Dlhé šaty a sukne mám omnoho radšej ako mini. Aj večer sú praktickejšie.






Páči sa vám môj outfit? Aj vy radi nosíte dlhé šaty alebo skôr uprednostňujete mini?

13 komentárov:

  1. krásne si to zladila :) a tá vyrobená ruža je skvelá.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nausnicky vyzerajú ako cukriky.. :D svedci ti to, aj licenie ti ladi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeeejo, krasny mas vzhlad blogu.. super, ze si to zmenila.. :) ja mam radsej v letne vecery dlhe saty, ktore su vzdusne.. tie tvoje si viem predstavit na plazi...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne šaty aj bundička, super inšpirácia, večer sa chystám na oslavu narodenín, určite si vezmem maxišaty a bundičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nádherné šaty :) tiež mám radšej dlhé ako krátke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem vám všetkým dievčence moje :) som rada, že sa vám to páči :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty majú kráásny vzor :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásna si, aj tie šatočky :)
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway. Budem veľmi rada, keď sa zapojíš :°))
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta sukna....som unesena...vlastna vyroba?

    OdpovedaťOdstrániť