nedeľa 25. augusta 2013

Dovolenkovanie

Donovaly: Habakuky

Ahojte kočky.

Už dlhšie som sa neozvala, bolo to kvôli dovolenke. Spravili sme si okružnú jazdu po Slovensku. Po ceste do Nízkych Tatier sme sa zastavili vo Vlkolínci a na Donovaloch. Väčšinou som nosila len tričko, nohavice mikinu a tenisky, ale v prvý deň cestovania bolo veľké teplo a nerobili sme žiadne túry, takže som nahodila obľúbenú dlhú sukňu a vyššie topánky. 

Našu púť sme začali v Nízkych Tatrách, pôvodne sme chceli ísť na Chopok, ale bolo zlé počasie, takže sme zostali len pri prechádzkach po okolí. 

Ďalej sme pokračovali vo Vysokých Tatrách, ale to sa počasie úplne pokazilo. Takže sme v hmle a daždi vyšliapali na Hrebienok.

Na záver sme zostali 2 dni v Slovenskom raji, tam sa mi páčilo najviac. 

Nízke Tatry

Slovenské bryndzové zemiaky

Slovenský raj: Dedinky

Slovenský raj: Zejmarská roklina


Stretnutie s macom :)
Boli ste tento rok na dovolenke? Ak áno, kde?

8 komentárov:

  1. Krásná krajina, snad se tam jednou taky podívám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno je krásna, ja by som zase chcela viac spoznať vaše hory... zatiaľ som bola len v pár mestách.. :)

      Odstrániť
  2. ja som nebola na dovolenke hadam sa podari na buduci rok, ale tie bryndzove zemiaky vyzeraju užasne:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam, že sa ti podarí.. aj ja som mala túto x rokoch.. zemiaky stačili 2 a už som bola najedená dosýta a to som mala na začiatku pocit, že doniesli mi len 3? Budem hladná hneď... :D

      Odstrániť
  3. nádhera, už dlouho jsem Slovensko nenavštívila - musím to napravit. Jinak tento rok jsem byla v Turecku a výletovala jsem po Čechách :-)

    http://onceuponatimeside.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi si aj krásne opálená od mora..:) ja som len tak, aby sa nepovedalo :D

      Odstrániť
  4. Jé tobě to tady tolik sluší. Jsi taková krásná a sympatická.

    Ty brambory bych si dala hned. Miluji bryndzu a prý připravuji docela slušné halušky :-), jakože výborné

    OdpovedaťOdstrániť