štvrtok 24. októbra 2013

Pánsky chic


Dobrý večer dámy.

Chcem vám predstaviť moje poňatie pánskeho štýlu. Kombinovala som elegantné štrasové doplnky so športovým tričkom. Vzhľad som doladila jemnými neutrálnymi tieňmi s tekutou linkou. Dominantným na tvári bol červený rúž, ktorý som použila z ebay palety leskov. Ja žiaden červený nevlastním, pretože som mala dojem, že mi taká farba nepristane.

Tričko je zaujímavé tým, že je na ňom potlač saka. Mám rada netradičné a bláznivé tričká, väčšinou ich kombinujem so športovým oblečením, ale tento kúsok je odlišný. Myslím, že sa dá skombinovať aj s lodičkami a podobným lookom ako som zvolila ja. 


Tričko mám z e-shopu http://www.trikator.cz/. Nájdete tam množstvo iných zaujímavých kúskov, ale mňa hneď na prvý pohľad zaujalo Suit. Tričko je zo 100 percentnej bavlny a nemusíte sa báť, že sa vám natiahne, materiál je pevný a tričko nie je hrubé. Potlač je kvalitná, nevyšúcha sa po niekoľkých praniach. Tričko zakúpite za 329 Kč.

Komunikácia s e-shopom prebiehala na vysokej úrovni, je vidieť, že sú to profesionáli. Myslím, že toto tričko patrí medzi tie, ktoré buď milujete alebo nenávidíte. Ja som veľmi spokojná, ale je mi jasné, že nie každému sa bude páčiť, keďže ten vzor je dosť výrazný. 




Ako sa vám páči moje pojatie pánske chicu? Obliekli by ste si oblekové tričko? Zaujalo vás?

23 komentárov:

  1. Moc se mi líbí, jak jsi namalovaná. Ta červená rtěnka to navíc ještě pěkně oživila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Presne aj si to myslím...inak by to bola taká moja denná rutina, bez výrazného rúžu :)

      Odstrániť
  2. Ano, to líčení je tom to nejlepší :) Ale to tričko je vtipně řešené ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je super! A souhlasím s holkama nade mnou, to líčení se taky moc povedlo, jsi kočka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som uplne unesena z druhej a poslednej fotky, tebe ten červeny ruž uplne pristane !!! Mala by si ho častejšie nosit :) Skoro som ťa ani nespoznala :) A tvoje prevedenie na tuto temu sa mi velmi pači, to tričko je super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej, ďakujem za krásny komentár. Potešilo ma to, ak sa mám priznať radšej si zvýrazňujem oči ako pery, pretože na tmavý rúž treba mať dokonalé pery, zuby a aj tvar hlavy:D teraz pri fotení som sa v make-upe cítila dobre, ale na ulici by som už asi nie..aj keď nemám nič proti červenému rúžu na iných ženách :)

      Odstrániť
  5. Nádherné líčení. Krásné ostré detailní fotky. Tričko má vtip a knír ti taky sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fúzy mi ešte nikto nikdy nepochválil :D Ďakujem si zlatá :*

      Odstrániť
  6. Nádhera! Velice povedené :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nahodou cerveny rzu ti moc pristane! A aj pansky chic

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hneď pri prvej foto sa musím chichúňať popod fúz;-), je proste perfektná! Vtipná, krásna, hravá a - chic!;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tričko je úplne skvelé a červený rúž môžeš pokojne nosiť, ide ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ďakujem vám dievčatá všetkým :) Nečakala som, že sa vám budem tak páčiť a ešte aj môj výber trička :*

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mě osobně se tričko moc líbí;) Je to vtipné a moc ti sluší;) A líčení nádhera! Ta červená je vážně skvělá,výrazná-nádherný odstín;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásná rtěnka! tričko je hezké! určitě bych také vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť