streda 12. februára 2014

Alverde citrónové sklamanie


Ahojte dievčatá.

S touto recenziou som si dala na čas, pretože som sprchový gél potrebovala poriadne odskúšať. Väčšinou som naň čítala pozitívne ohlasy. Mrzí ma to, ale mne nesadol. Nie žeby som ho vyhodila do koša, ale sama by som si ho už nekúpila. Napriek tomu, že som veľmi vďačná dm drogerie za poskytnutý produkt, musím sa s vami podeliť o moje dojmy.

Odfotografované tesne po namydlení

K obalu nemám výhrady, farba je svieža a korešponduje s citrónom. Prvé, čo vás má zaujať po otvorení výrobku je vôňa, ale nebola som z nej nadšená. Čítala som, že pripomína citronový koláč alebo kávu a podobne. Citrusové vône mi neprekážajú, takže ak by sprchový gél voňal len po citróne, potešila by som sa. Cítiť tam aj ešte niečo neidentifikovateľné, to bude asi ten šepot mesta, o ktorom sa píše v názve produktu. Aróma mi príde dosť chemická, napriek tomu, že je sprcháč prírodný. 

Ak mám ťažký deň, tak sa sprchový gél nevie vysporiadať s kritickými zónami. Aj po dôkladnom namydlení sa necítim svieža a umytá. Akoby na mňa nefungoval. Sprchový gél takmer vôbec nepení, ale ani dobré šampóny nepenia, takže je to v poriadku. 

Zhrnutie: Všetkým, ktoré sa rozhodujete, či kúpiť, tak najskôr privoňajte v dm-ku, či vám vonia. Nikde som nečítala podobný problém so zlými umývacími schopnosťami. Neviem, či nesadol len mne. 

Moje hodnotenie: 4 z 10


Dievčatá, ktoré ste ho skúšali, mali ste podobné problémy, alebo vám dokonale sadol?

14 komentárov:

  1. Ahoj Dorotka, za mňa nie je vôňa nejak svieža, pretože tam cítim sladkú vôňu, ako som písala aj u seba - vôňu starkinho citrónového koláča:) Pre mňa je však vôňa super, to, že pení menej bude isto tým, že neobsahuje Sodium Laureth Sulfate, ale šetrnejšiu verziu penidla a to Sodium coco-sulfate....vôňu po umytí necítim ani ja, iba v sprche, ako som písala, ale aj čítala u viacerých kočiek, ale zas musím povedať, že mňa umýva dobre...teda mám pocit plnohodnotného umytia:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti Elka za komentár...asi som jediná divná :), ale musela som napísať svoj názor... dokonca som ho testovala dlhšie, aby som nedávala len svoje prvotné dojmy, pretože tie sa môžu po čase zmeniť...
      s tým penením ma to tiež napadlo, že bude asi šetrnejśí k pokožke, ale v tých chemickým názvoch sa nevyznám..len tie základné ovládam :)

      Odstrániť
    2. Inak schválne som ho skúsila po tvojej recenzii naniesť na hubku - tú klasickú do sprchy a umývať sa tak a penil výborne, takže možno skús tak....

      Odstrániť
    3. Ďakujem si milá :-) skúsim...

      Odstrániť
  2. Nezkoušela jsem, ale chtěla bych :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Docela mě láká, obzvlášť díky té vůni :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak máš rada citrónový koláč, tak sa ti určite bude páčiť :-)

      Odstrániť
  4. nie si divná, každému sa páči/vyhovuje niečo iné. a hlavne každá máme inú pokožku, na tebe môže niečo vonať, na mne nie a naopak. mne sa páči tento sprcháč a ako som aj vo svojom videu spomínala vonia mi po tetinom citrónovom koláči :D no a už mám chuť na ten koláč :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika :-) Tvoje video som videla, ak sa dobre pamätám, robila si ho v kancelárií :-)

      Odstrániť
  5. Niekomu niečo sadne a niekomu zase nie :) Takto to chodí. Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skúšala som a veru som s nim velmi spokojná. Ale to je tak, nie všetko čo sedí ostatným musí sedieť aj tebe. Každý to máme inak. Tiež sa mi kolkokrát stalo, že som na niečo čítala len samé pozitívne recenzie, a keď som si to kupila, tak mi to vobec nevyhovovalo, alebo smrdelo alebo neviem čo...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stáva sa to, ako píšeš.. podľa recenzií, ktoré som čítala, tak som asi jedna z mála, čo sprchový gél nesadol... :-)

      Odstrániť