streda 22. októbra 2014

Rozprávkový Minions make-up


Ahojte moje milé.

Ako ste si asi všimli, mám rada extravagantné líčenie. Často krát sú nenositeľné, ale efektné a použiteľné jedine na maškarný alebo tematickú párty.


Asi to bude znieť zvláštne, ale toto líčenie vzniklo z pohľadu na mikiny z ehopu trikator.cz. Ako som zbadala Mimoňov, tak ma napadlo, spraviť líčenie. 

Film Despicable me sa veľmi páčil a bola som na ňom aj v kine. Najviac z rozprávky sa ma zabavili práve žlté postavičky. Pokračovanie Despicable me 2 ma už tak neoslovil, ale použila som aj fialového panáčika.


Na eshope dostanete aj iné motívy mikín. 


Aby bol make-up výraznejší, použila som umelé riasy z bornpretty.com. Riasy sú na tenkom pásiku, ktorý nie je nepríjemný a na očiach vyzerajú dokonale.


Riasy sú výrazné, ale pritom nevyzerajú nepekne a úplne umelo. Páči sa mi aj to, že obsahujú na striedačku modré a čierne trsy.
Pri kútiku oka sú riasy kratšie a na konci sú dlhšie, čiže vyzerajú prirodzenejšie a vytvárajú tak trochu mačací pohľad.
Balenie obsahuje 5 párov a kúpite ho za 6,65 dolárov, odkaz TU.


Páči sa vám líčenie? Čo hovoríte na riasy?

22 komentárov:

  1. Tak to je super!! Ja minionov úplne že zbožňujem :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. téééda to je super :)) Mimoně miluju, takže jsem na to líčení čučela asi 5 minut :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mimoni sú supeeeer a na líčení dvojnásobne :) Krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc, moc pěkné.:)) Asi by mě nikdy nic takového nenapadlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vypadá to úžasně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvelý nápad, mňa by to vôbec nenapadlo. Tiež ma pokračovanie filmu neoslovilo, no mimoňov budem mať vždy rada, sú taký zlatý :3 Líčenie je fakt podarené, si šikulka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi bláznivé, ale za to ťa chválim :D je to niečo nezvyčajné :D si šikovná

    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš, mal to byť úlet. Ďakujem pekne :-*

      Odstrániť
  8. Líčení je skvělé a řasy krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť