piatok 16. novembra 2012

Moja výhra v GW


Ahojte kočky.
V giveaway som vyhrala len 2 krát, prvý raz som bola sklamaná, pretože mi došla stará použitá kozmetika. Takže išla rovno do koša. Tento krát som mala väčšie šťastie a na moje veľké prekvapenie zo 70 prihlásených som bola vybratá ja :)

Čo som dostala:
- svietnik na čajovú sviečku v tvare klietky s vtáčikom
 - svietnik na sviečku v tvare srdiečka
- vlastnoručne vyrobenú mini nástenku.

Tieto krásne ručne robené vecičky som získala na tomto blogu. Odporúčam si ho prezrieť, už som ho raz spomínala v článku kde som písala o mojich obľúbených blogoch. Vecičky mi prišli starostlivo zabalené a s krásnym listom.
Veľmi ma to potešilo a už sa veľmi teším, keď pre ne nájdem miesto a hlavne, keď už konečne premaľujem izbu a skriňu zalakujem..asi to spravím až cez zimné prázdniny, keďže som teraz strašne vyťažená.




Páči sa vám moja výhra? Ešte raz ďakujem Andrei :)

6 komentárov: