nedeľa 11. novembra 2012

Západ slnka na očiach


Ahojte moje slniečka :)

Ako víkendujete? Zatiaľ máme celkom pekné počasie a slniečko nás niekdy zohreje.. Rozhodla som, že spravím líčenie v štýle západu slnka. Je trošku extravagantnejšie, ale na nejakú uletenú párty by sa dalo predviesť :)
Myslím si, že toto líčenie nie je klasické, napíšem postup:
1. Na celé viečko som naniesla bielu kajálovú ceruzku.
2. Do nadočnicového oblúka som naniesla fialový tieň (paleta 120 tieňov) a postupne som tieňovala do sýto-ružovej až svetlo-ružovej. Na viečko som naniesla zlatý tieň.
3. Lúče slnka som vytvorila zlatou linkou (Avon, už je dosť stará, neviem, či sa ešte predáva). Musím podotknúť, že tieň mal rovnakú farbu ako linka, takže nie je vidieť medzi nimi rozdiel..jedine v štruktúre..
4. Na záver čierna linka, špirála a umelé riasy.

Zdá sa líčenie je náročné, ale najhoršie sa vykreslovali lúče.. tieňovanie mám už v ruke, takže to nebolo zložité.





Páči sa vám môj západ slnka? :)

15 komentárov:

  1. wow keď som toto uvidela, no vyzerá to proste úžasne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je hodně dobrý!!
    moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jéééj veľmi pekne sa ti to podarilo:) si šikovná:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto som kdesi videla... strašne pekne si to zrealizovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne! Nepovedala by som že tie lúče sú s linkou, vyzerajú také rovné! Šikulka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dorotko, úplně jsi mi vzala dech! Jsi božská a jak jsem tak pročítala a prohlížela tvůj blog, zjišťuju, že je geniální! Waw, tak to tu ještě nebylo. Tleskám! ;-)
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och toľká chvála, neviem, či som jej hodna :) ďakujem , veľmi si cením tvojich krásnych slov :)

      Odstrániť
  7. Ďakujem vám dievčatá, rozjasňujete mi deň, keď to čítam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dorotka, môžeš sa prhlásiť do súťaže v líčení, určite by si vyhrala. To som ešte nevidela kráááááása!!!!!
    Veľa šťastia v súťaži na mojom blogu.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je náádhera =) jsi talent..fascinující =)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. hezký nápad, holt ale jedině na extravagantní párty:-)

    OdpovedaťOdstrániť