sobota 11. mája 2013

Jar na šatách


Ahojte dievčatká.

Dnes sme išli na oslavu a síce nebolo veľmi pekne pripomenula som si jar aspoň na šatách. Onedlho si asi budete myslieť, že iné šaty ako kvietkové v skrini nemám :)
Tieto sú peplum, aj keď to nie je na prvý pohľad viditeľné kvôli vzoru. Trošku mi vadí, že pri chôdzi mám z nich mini, takže si ich musím sťahovať každú chvíľu :D Kúpené sú z H&M za 15 eúr (v zľave), kabelka F&F, lodičky sú z Bonprixu.
Všetko som sa snažila ladiť do farieb, ktoré sú na šatách od doplnkov cez líčenie až po nechty :)








Páči sa vám dnešný outfit? Máte radi aj tieto príspevky mojich outfitov, alebo radšej čítate recenzie na výrobky?

47 komentárov:

  1. pekne celé zladené:)
    nad tou kabelkou som uvažovala, je fakt pekná:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ľutujem, že som si aj inú nevzala..:)ďakujem..

      Odstrániť
  2. Je to hezky zcelené)) Moc se mi to líbí hlavně ta kabelka a potom jak jsi nehty sladila s líčením.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty si taká krásna dorotka :*. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc ti to sluší :) líčení je nádherné a šaty stejně tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Prekrásne šaty, vyzeráš v nich ako víla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Úžasný líčení ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne šatočky aj líčenie je veľmi dobre prevedené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásny outfit, velmi ti pristane :) inak tu kabelku som dnes pozerala a teraz lutujem že som ju nezobrala..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ty šaty jsou krásný! A na tu kabelku z F&F delší dobu pokukuju :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc ti to sluší, šaty jsou nádherné, kabelka krásná a co teprve ty nehty a líčení očí <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Neviem, či si tie fotky nejako upravovala,ale vyzerá to, že máš priam bezchybnú tvár! Waw, inak šaty aj kabelka krásne a super si to doplnila tými nechtíkmi!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fotografie tie zblízka som upravovala.. veľmi by som si priala podobnú pleť :) ďakujem za milé slová :)

      Odstrániť
  12. Tá kabelka je krásna, presne taká by sa mi hodila :) A líčenie super!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Kočky, ďakujem vám za každý komentár.. veľmi ma to teší a som vďačná, že mi píšete a môžem vám poradiť, keď máte nejaké otázky.. Som tu pre vás :*

    OdpovedaťOdstrániť
  14. moc se mi libi, jak jsi to vsechno sladila,
    mas moc hezky blog, ted jsem ho objevila
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) kabelka je naozaj krásna a páči sa mi aj tvoj blog :)

      Odstrániť
  15. Sladěné je to skvěle, ačkoli nevím proč, já mám u květin zafixovaný jakýsi "něžný" look, takže bych klidně mohla mít jen jemné líčení a tělové nehty. Na druhou stranu mám ale ráda neotřelost, což výrazné stíny i nehtysplňují, takže tak jako tak na výbornou ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem veľmi pekne za názor.. plne s tebou súhlasím :) ja som mala v ten deň náladu a aj čas na niečo výraznejšie, takže preto táto voľba...

      Odstrániť
  16. Všechno je to moc krásné - šaty, líčení i nehty:) Sluší ti to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tak tomu říkám supermegasladění :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  18. kočka si a páči sa mi ako si zladila nechty a líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. to líčenie je krásne :) podarilo sa ti veľmi ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Nemohla by si urobiť príspevok aké výrobky používaš na pleť? Máš ju dokonale porcelánovú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fotografie zblízka sú retušované a netajím sa tým, že nemám dokonalú pleť. Môžeš si pozrieť ako vyzerala a v recenzii je aj krém, ktorý mi dosť pomohol v boji za krásnou pokožkou TU :)

      Odstrániť
    2. Idem si ten príspevok hneď aj prečítať..inak vôbec by mi nevadilo, keby fotografie neupravíš..aspoň sa potom väčšina z nás, ktorá nemá dokonalú pleť necíti tak divne :-) ale chápem, niektorí čitatelia by si zrejme zgustli :-(

      Odstrániť
    3. neviem, či by si zgustli..ale keď sú takéto ´´módne´´ foto, tak sa mi páči, keď sú upravené..samozrejme, keď sa jedná o recenziu napr. na make up, tak nebudem nič upravovať, ale keď nejde o recenziu, tak je to estetickejšie :)

      Odstrániť
  21. vyzeráš úžasne a tie kvietkované šaty sú krásne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Nádherný outfit :) A máš úžasnou barvu vlasů .. vlastně jsi celá úžasná :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. WOOOOOOOW! Naprosto nádherná :* Vše dokonale sladěno!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  24. prekrasne licenie, dokonale zladene s nechtikmi!:)

    OdpovedaťOdstrániť