sobota 25. mája 2013

Môj mladší brat


Ahojte kočky.

Chcem vám predstaviť môjho o 7 rokov mladšieho bratčeka Daniela :) Na mojom blogu sa podieľal zatiaľ skryte. Pomáhal mi hlavne s úpravou fotiek a s technickými vecami. 
Už som vám ho spomínala, ale ešte nikdy neukázala. Síce sa mu fotiť nechcelo a musela som byť rýchla ako blesk, ale nakoniec nejaké fotky vznikli :D 
Daniel sa rád oblieka do jednoduchých strihov, bez veľkých nápisov a nejakých zdobení alebo vzorov. Mne sa jeho štýl páči, ale snažím sa mu ukázať aj čaro farieb a kombinovania :)

Mikina je značky Quiksilver, objednaná zo stránky usafashion.cz. V tomto internetovom obchode nájdete rôzne zvučné značky napr. Roberto Cavalli, Armani, Versace, Victoria´s secret a mnoho iných. Ponúkajú aj zľavy, taktiež táto mikina je z akcie. Stála 890 Kč. Je veľmi pohodlná, kvalitná, ľahučká a ideálna na do nepriaznivého počasia. 






Brat vás všetky pozdravuje :)

22 komentárov:

  1. Jééj no to je fešák:) Ste pekní súrodenci:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fešák :) koľko mu je ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné spestrenie kozmetického blogu :D Pozdravujeme naspäť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pozdravujem spat :);) a obdivujem ho ze sa ti dal nahovorit na fotky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nechcelo sa mu, ale niekedy sa dá nahovoriť na moje výmysly..alebo potom chce nejakú protislužbu :D

      Odstrániť
  5. sympatický a skvele oblečený, jednoduchosť je na chalanoch úplne super!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný ... :P

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť