piatok 11. októbra 2013

Nočná obloha (líčenie)


Ahojte dievčatá.

Radi sa pozeráte na nočnú oblohu plnú žiarivých hviezd? Ja sa toho neviem nabažiť, letné večery sú na to ako stvorené, pretože sa dá pri pozorovaní hviezd aj ležať. Obdivujem majestátnosť neba, ktoré je posiate drobnými svetielkami, keď sa pozerám na to nekonečno, pripadám si veľmi maličká vo vesmíre.


Nočnou oblohou som sa nechala inšpirovať pri líčení. Je to večerný make-up, vhodný na ples, alebo podobné podujatia. Keďže celé pohyblivé viečko sa trbliece, pod obočie som naniesla už len matný prirodzený nude oddtieň. Použila som tiene z paletky od Essence Quattro eyeshadow a jeden tieň z palety Sleek I divine oh so special. Na záver som naniesla tekutú trblietavú linku od MUA.

Toto líčenie je malou retrospektívou, podobný make-up som robila skoro presne pred rokom. Ani by som na to neprišla, ale hľadala som niečo na blogu a našla článok. Musím povedať, že ma prekvapil rozdiel veľkosti fotografii vtedy a dnes.

 Celkom by ma zaujímalo, ktoré líčenie sa vám páči viac. Dnešné alebo minuloročné?




15 komentárov:

  1. jeeej,tiež som robila líčenie inšpirované nočnou oblohou :) keď máš záujem,pozri:))) : http://veolittlealien.blogspot.sk/2013/08/secret-of-midnight-make-up.html
    u teba sa mi páči určite toto aktuálne, ale aj minuloročné je pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) aj tebe sa make-up podaril, veľmi sa mi páči...

      Odstrániť
  2. jee taktéž mám na pondělí připravené vesmírné líčení! jinak nádherné líčení, vážně krása:-)

    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) som zvedavá na tvoje.. slovo vesmírne vo mne evokuje extravagantné líčenie...uvidíme :)

      Odstrániť
  3. Modra a fialova kazdemu nesekne, ale tohle je perfektni :). Mozna tohle liceni je o trosicku hezci, ale jen o trosicku :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. obě líčení jsou nádherná, ale toto se mi líbí více :) takové více vyraznější :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. to je krásne, velmi sa mi páči :)Toto sa mi páči viac :) krásny fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super kukadla si si nalicila, hodi sa ti to velmi :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne líčenie a viac sa mi páči toto aktuálne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tohle, určitě tohle, je nádherné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Dievčatá moje, som šťastná, že sa vám to páči a že ste mi dali vedieť, ktorý make-up vás zaujal viac :) Ďakujem za všetky komentáre :*

    OdpovedaťOdstrániť