streda 30. októbra 2013

Zmena vlasov rýchlo a jednoducho


Ahojte dievčatá.

Nedávno som objavila zaujímavú stránku http://www.taaz.com/. Ak túžite po zmene vlasov, či sa to týka farby, strihu, štruktúry je to stránka práve pre vás. Okrem zmeny vlasov ponúka aj možnosť líčenia, alebo pozmenenie farby očí, to všetko zdarma.

Podobné stránky som už skúšala, ale bola som vždy sklamaná výsledným efektom. Naopak táto virtuálna premena ma prekvapila svojou prepracovanosťou a výsledným efektom. Jednoducho si nahráte fotografiu, nastavíte, kde sa nachádzajú ústredné body ako sú oči a ústa. Ja som použila fotografiu, ktorá je naklonená a zboku, myslela som si, že to bude problém, ale nastavila som presné parametre a výsledok je skvelý. Takmer dokonale mi napasovalo všetky vybraté vlasy.

Skúšala som všetky farby a strihy. Najviac som spokojná s hnedou, predposlednou fotkou s hladkým strihom a za rovno ofinou. Podstate podobný strih mám aj teraz, ale v dlhšom prevedení.Uvažujem o zmene strihu, možno by som si dala vlasy trošku prestrihať, pretože sú už unavené, bez lesku a spadnuté, o rozštiepených koncoch ani nehovorím.


Vlasy ala Shakira.


Strih aj farba strašná. Blondína by som nemohla byť :)

Hnedá podľa mňa naj, v čiernej by som bola ako smrťka.


Poznáte túto stránku? Ktorý strih a farba mi najviac pasuje? Som zvedavá na vaše názory.

14 komentárov:

  1. Wau, ta stranka vypada moc dobře a na tobě se mi strašně libi posledni vlasy vlevo :)).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Souhlasim s tebou :-) ty posledni vlevo se mi taky zdaji nejlepsi :-)

      Odstrániť
    2. Uf, také krátke si na sebe neviem predstaviť :)

      Odstrániť
  2. štvrta fotka zo spodu na ľavo s ofinou ta je super:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle stránku mám hodně ráda...Takhle zkouším vždycky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Wau to je super! Na niektorých fotkách by som ťa vôbec nespoznala! Ďakujem za skvelý typ! hneď to idem vyskúšať

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Poznám stránku a musím povedať, že sa mi k tebe hodí najviac ten predposledný look :) nemusia to byť celkovo krátke vlasy, ale tá ofinka je skvelá :)
    http://ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zaujímavé, väčšinou sa zhodujete v predposlednom strihu :) normálne začínam nad podobnou ofinou uvažovať..rovno zastrihnutú nosím už roky :)

      Odstrániť
  6. Z této stánky už mám kolekci looků a musím říct, že všechny ty účesy mi sluší víc než ten můj. Jenže na ně taky člověk musí mít hustotu a kvalitu vlasů, takže zůstávám u představ. :-) Na Tobě se mi líbí ty krátké hnědé vlasy na předposlední fotce. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to je skvelý tip na stránku :))) keďže som milovníčka tmavých vlasov,páči sa mi na tebe aj čierna farba :) nevyzeráš ako smrtka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Díky za nápad, to zkusím :) Kolikrát přemýšlím, jestli by mi to tak či tak slušelo :)
    Na tobě se mi líbí ta poslední, ta se povedla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. posledné vľavo sú najlepšie ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sluší ti nejvíc předposlední, jak píší i ostatní. Díky za tip, to zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť