nedeľa 17. novembra 2013

Himalaya Herbals: Ako mi (ne)pomohla s akné + ukážka mojej pleti


Ahojte dievčatká.

Pred nejakým časom som vám spomínala, že používam značku Himalaya Herbals radu určenú na akné. Už prešlo dostatočne veľa času, takže sa s vami chcem podeliť ako mi (ne)pomohla s bojom.

Celkovo mám z rady neem 5 výrobkov. V dnešnej recenzii sa zameriam na krém na akné a pleťovú masku neem. 



Krém proti akné má proti zápalové účinky a pôsobí upokojujúco. Mám dojem, že tento krém mi pomohol najviac na vyrážky, keďže je na to aj primárne určený. Má príjemnú vôňu, zloženie je krémové a po zaschnutí má farbu kože, ale nestane sa priehľadným, takže sa dá aplikovať len doma. 
Nanášala som ho lokálne 2 x denne, ak som bola doma, ale najmä na noc. Po použití prípravok neštípe a nevytvárajú sa červené vypálené rany. 

Ak som naniesla večer na vyrážku krém, ráno som pozorovala zmenu k lepšiemu. Krém mám už takmer minutý, vyrážky mierne ustúpili, ale stále sa tvoria nové.

Krém stojí okolo 4 eúr a nájdete ho vo vašej lekárni, alebo na e-shope.



Pleťová maska s nimbou

Pomáha regulovať zvýšenú sekréciu kožného mazu, čo môžem potvrdiť. Zložením aj farbou mi pripomína bahno z mŕtveho mora, vôňa je však iná, viac umelá a parfumovaná. Maska po 10 minútach zaschne a môže zmyť.

Po použití masky sa cítim veľmi sviežo a pleť je potrebné natrieť, pretože ju cítim napnutú a póry sa pekne stiahnu. Masku môžem vrele odporučiť, nenašla som na nej žiadne negatívum.

Cena masky je 3,60 eur, naozaj prijateľná cena za účinný výrobok. Nájdete ju vo vašej lekárni, alebo na e-shope.



Nakoniec som uverejnila fotografie mojej pleti. Dúfam, že sa nezľaknete. Himalaya Herbals zabrala, ale len do určitej miery, ako môžete vidieť na fotkách.


Máte skúsenosti s touto kozmetikou? Aj vás trápia vyrážky? Ako proti nim bojujete?

22 komentárov:

  1. Trošku ti to pomohlo :) No já mám teďka akné už jen na některých místech :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fajn, že len na pár miestach.. aj ja mám niekedy obdobia, kedy mám takmer čistú pleť.. :)

      Odstrániť
  2. Ja mám pocit, že čím ďalej som od puberty, tým viac ma postihujú akné. Asi jediný môj doživotný komplex. :/ O tej maske som počula, a uvažujem nad jej kúpou ;)
    Tati´s blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne ťa chápem :( snažím sa všemožne to maskovať a zároveň liečiť, ale je to ťažké...

      Odstrániť
  3. Nic v zlom, ale ta druha fotka PO vyzera tak nejako vyretusovane.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, vyzerá to tak trochu, pretože som to fotila mobilom a ten nie je tak kvalitný...takže je to trošku rozmazané a preto to vyzerá retušovane, nemala som prístup k foťáku.. išla by som proti sebe, keby foto retušujem :)

      Odstrániť
  4. Masku tiež používam a zaradila by som ju do kategórie tých lepších :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je mi líto, že tě trápí pupínky. Hlavně že ti to pomohlo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ja verím, že sa toho zbavím a sú omnoho horšie veci ako pár pupínkov...:)

      Odstrániť
  6. Mám ten problém, že sa mi akné v poslednom čase tvorí skoro pravidelne. Neviem či to je stresom alebo čím. už dávno mi nie je -násť, takže som z toho dosť rozhodená. Mala som v pláne skúsiť Himalayu, idem dočítať ešte pokračovanie článku a rozhodnem sa čo ďalej.. Zatiaľ používam len ich čistiacu penu, ale zdá sa mi byť dobrá. Nie žeby zaberala na akné, ale pleť pekne vyčistí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa pleť trochu zlepšila, ale nie tak ako by som si to predstavovala... čakala som väčšiu zmenu, ale je pravda, že mi takmer žiadne produkty nepomáhajú (ani Bioderma) Uvažujem o to, že či nie som na niečo alergická a ja liečim o sto šesť pleť, keď je problém vo vnútri... :/

      Odstrániť
  7. Ahoj :)
    Akné je problém kože, ktorý je potrebný riešiť v prvom rade zvnútra...Takisto som s tým mala problémy, takže ti môžem odporučiť, čo zabralo mne :) Jednoznačne zelený a žihľavový čaj, ktoré čistia krv. Pri žihľavovom sa stav pleti zvyčajne najskôr zhorší, čo znamená, že sa ti naozaj nečistoty z tela vyplavujú...tento čaj treba po 2 týždňoch prestriedať s harmančekovým na ukľudnenie...ďalej zaberá vitamín C, a určite cvikla (takisto čistí krv) ... a od kožnej lekárky krásne zaberá Duac gel...ja popritom to chodievam už dlho pravidelne raz v mesiaci ku kozmetičke na čistenie pleti...+ samozrejmosťou je poctivé čistenie gélom ráno a večer a Jarishova pleťová voda ... a odkedy používam Duac mi vraj kozmetička nespoznáva pleť ;) Hádam sa pomohla :) ...pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za skvelý komentár... žihľavový čaj pijem už dlhodobo aj si v letné mesiace robíme z čerstvej, pretože je účinnejšia. Vitamín C užívam a snažím sa ho prijímať aj prírodných zdrojov. Z cvikle sme si kedysi robili nápoje aj s jabĺčkom a bolo to skvelé, ale momentálne si nápoje nerobíme...Celkom ma zaujal Duac gel, určite sa po ňom pozriem, ale to asi nedostanem bez predpisu však? Mala by som zvážiť aj návštevu kozmetičky, ale musím nájsť nejakú dobrú. :)

      Odstrániť
    2. Ahoj :) Nie, bohužiaľ Duac gel dostať jedine na predpis...Ale kožná lekárka určite nebude mať problém ti ho predpísať :) a čo sa týka kozmetičky, môžem Ti dať pokojne číslo na moju :) (teda ak si v BA), je síce drahšia, ale absolútne úžasná :)

      Odstrániť
    3. Ďakujem, si veľmi milá :) Ja nebývam v BA, len raz za čas, keď ideme na nákupy alebo k doktorovi :) tak nerada chodím ku kožnej, pretože musím čakať už od 5, aby som sa dostala na rad.. :(

      Odstrániť
  8. ak ti môžem poradiť akné sa tvorí aj z toho čo papáš :) Ak konzumuješ vela sladkého mastneho vyprážaného alebo málo piješ ukáže sa ti to na pokožke. Treba jesť vela zeleniny namiesto sladkeho ovocie piť vela čistej vody a hlavne pleť dôkladke zbaviť nečistoty ráno (pretože cez noc sa z nej dostáva všetko zle) a aj večer po celom dni . :) ráno studenou vodou nech ti póry pekne stiahne a večer teplou nech sa roztiahnu a poriadne vyčistia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár... viem, že sa jedlo odráža na našom zdravotnom stave a pleť je to najmenej.. som si vedomá, že nie som zeleninový typ..ale vypražaným sa vyhýbam.. :)

      Odstrániť
  9. ja tiež s tym bojujem, ale verím, že sa to podari. masku som objednala, uvidime. Inaak, máš krááásne oči! úúplne najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu :-* Potom napíš, či ti maska zabrala a ako ti vyhovuje :-)

      Odstrániť
  10. Ahoj, mňa trápi akné dosť a momentálne testujem banish kit ktorý konečne vyzerá ako úspešné riešenie. (zatiaľ ešte ho mám len krátko). Z kozmetikou značky himalaya mi vôbec nesaldi mala som nimbový píling, hydratačný krém a niečo lokálne na zapálenia a nič... proste nič... krém ma štípal, peeling bol bez výsledku a tá lokálna vec nemala žiaden efekt... neviem :) nejak nesadla proste.
    Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tip, pozriem sa po ňom. Mňa to nejak nedráždilo, ale pomohlo veľmi málo, ak vôbec.. :-(

      Odstrániť