nedeľa 24. novembra 2013

Ako ma prekvapil konopný krém




Ahojte moje milé.

Zima prichádza pozvoľna, takže moja a dúfam, že ani vaša pokožka nezažíva šoky. Napriek tomu pociťujem väčšie vysušenie ako v letných mesiacoch.

Telové mlieko Cannabis mám zo stránky maxcare.sk. E-shop ma celkom prekvapil, pretože sa v ňom nachádzajú značky, ktoré som nepoznala a sú vyrábané v Čechách. Na stránke nájdete aj známu značku Ryor, ale aj Pleva - medová kozmetika, Kawar, konopná kozmetika, atď.
Produkty nie sú predražené a dodanie je extra rýchle. Tovar sa odosiela do 24 hodín, ja som mala krém na druhý deň doma.


Konopné mlieko ma milo prekvapilo svojím zložením, nenašla som žiadne parabény ani silikóny. Tento fakt si veľmi cením, pretože je veľmi ťažké nájsť kozmetiku bez chemikálií za dobré ceny. Stojí 3,99 eur, momentálne je na ňom znížená cena o 10 percent.
Obaly z celej konopnej rady od výrobcu Vivaco sa mi veľmi páčia, pripomínajú mi obaly francúzskej kozmetiky. Na mlieku oceňujem pumpičkové balenie, je to neskutočne praktické a hygienickejšie, ako keď musíte dávať prsty do krému.

Mlieko má riedku, nemastnú konzistenciu a pokožku mám po ňom hydratovanú, ale obávam sa, že v studených dňoch to nebude stačiť. Využijete ho hlavne v lete, keď pokožka nie je tak náchylná k vysušeniu. Je jemne parfémované, ale pritom pokožku prevonia. 

Hodnotenie: 8 z 10






Počuli ste o tejto stránke? Skúšali ste už konopnú kozmetiku?

13 komentárov:

  1. jeej aj to mlieko vyzerá super :) ja mám zas krém na telo a tvár TU a taktiež som z neho nadšená,takže ja dávam konopnej kozmetike veľký like :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítala som tvoju recenziu, vyzerá aj tvoj veľmi dobre :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Presne, nezbankrotuješ a pritom je to praktický a pekný darček :)

      Odstrániť
  3. krasne fotografie, vyzera super mliecko... aj eshop ma zaujal, hlavne tie medove pripravky maju fajn ceny.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) presne ako píšeš, okrem tejto konopnej kozmetiky je zaujímavá aj cenovo medová.. :)

      Odstrániť
  4. Já bych řekla,že to bude vážně dobré, brácha měl lupénku, na kterou nepomohlo nic..dokud nezkusil konopný krém:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wau, to som netušila, že má také liečivé účinky. Super, že mu to pomohlo :) ďakujem za komentár.. :)

      Odstrániť
  5. ma krasny obal a dobru cenu na to, ze neobsahuje parabeny ani silikony :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dik za tip :) nemam rada moc mastne a hutne kremy, takze tento by som vyuzila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tejto istej značky mám konopný masážny olej, ale aj mandľový, levandulový a zelený čaj. Sú to úžasné oleje, a niekedy sa nimi len tak ponatieram ako telovým mliekom, pekne sa vpijú a mandlový krásne vonia a zjemní pokožku ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tomu verím, že ti vyhovujú... určite ešte porozmýšľam nad nejakým produktom tejto značky :)

      Odstrániť