streda 12. marca 2014

Balea oil repair (ukážka vlasov, šokujúca premena)


Ahojte dievčatká.

Od drogérie DM som pred nejakým časom dostala ťažký balíček. Obsahoval šampón a olej na vlasy. Neskutočne ma to potešilo, pretože mi  šampón došiel a chystala som sa nejaký nový kúpiť. Na testovanie som dostala radu Balea Oil repair, je ako stvorená pre mňa. Trápia ma suché, lámavé a štiepiace sa vlasy, presne ako popisujú na obale. 


Šampón Balea Oil repair nájdete v hnedej tube, najskôr som si myslela, že je to balzam. Veľmi ma teší, že neobsahuje silikóny a kúpite ho za okolo 1,80. Balea šampóny si kupujem sama, ale nebola som so všetkými spokojná. Našťastie tento mi vyhovuje.

Krásne vonia a dostatočne pení, tak ako ste zvyknuté u lacnejších šampónov. Vlasy pekne umyje, ale nevšimla som si, že by som ich mala menej suché. Momentálne mi vlasy nepadajú, takže tento fakt som si nemohla overiť. 

Za málo peňazí dostanete obstojný produkt, ktorý by nemal sklamať.


Olej na vlasy Oil repair je cenovo veľmi dostupný produkt. V dm ho nájdete za 3 eurá, čo je oproti iným značkám smiešna cena. 

Nanáša sa buď na suché alebo vlhké vlasy, skúšala som oba spôsoby a aplikujem ich podľa toho, či chcem mať vlasy uhladené alebo viac prirodzené. Olej vám nezcelí končeky, ale ak ich máte suché ako ja po zvyškoch odrastajúceho melíru, veľmi vám to pomôže. Presne ako je písané na obale, vlasy uhladí a dodá lesk

Treba si dávať pozor, aby ste to neprehnali, mne stačí jedno alebo najviac dve pumpnutia. Nanášam len na konce vlasov, olej rozotriem na celé dlane a potom prechádzam po vlasoch. Inak by sa vám mohlo stať, že nanesiete veľa produktu na jedno miesto a môžete sa znovu vrátiť do sprchy :-).


Na obrázku mám vlasy odfotografované pred nanesením a hneď po nanesení. Vlasy som nerozčesávala, ani nijako inak neupravovala, len som na použila olej od Balei. Aplikovala som väčšie množstvo, nemám rada veľmi uhladené vlasy, ale chcela som, aby ste videli rozdiel.

S olejom na vlasy od Balei som nadmieru spokojná a používam ho po každom umytí vlasov.


Skúšali ste tieto produkty? Ste spokojné s vlasovou kozmetikou od Balei?

22 komentárov:

  1. samozrejme odskušane tieš nadovšetko spokojnosť:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že máme podobný názor a že ti sedí :-)

      Odstrániť
  2. já mám od nich blond kondicionér, po prvním použití nebyl nic moc, ale pak jsem si na něj zvykla (je totiž bez silikonů, tak toasi vlasům nejdřív nevonělo :) a jednou týdně používám hloubkově čisticí šampón, vlasy nádherně odlehčí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hĺbkový čistiaci šampón to som si ani nevšimla, že majú..ďakujem za tip..pozriem sa naň, pretože tento som už minula :-)

      Odstrániť
  3. já jsem zkoušela jenom ten šampon a nepozorovala jsem, že by se vlasy nějak měnily.asi efektivnější je ten olej (v kombinaci s tímhle šamponem ;) ale krásně voní, to je pravda :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šampón je fajn, ale taký normál, nič extra a za tú cenu je dobrý... olej sa mi zdá účinnejší a splnil všetko, čo sľúbil :-)

      Odstrániť
  4. Láká mě to takže asi vyzkouším :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teraz som si kúpila nejaký ich nový šampón na dlhé vlasy (ružová tuba), uvidíme, čo to urobí...:) Mne sa veľmi páči, že je vo väčšine šampónov z tejto "profesionálnej" rady Balea panthenol...Zatiaľ najlepší, ktorý kupujem opakovane je ale čistiaci (modrá tuba), ten je naozaj skvelý, ale tento, čo máš ty som zatiaľ nemala..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten čistiaci aj skúsim, keď si ho tak chválite.. som zvedavá na výsledok :-)

      Odstrániť
  6. Tak to vypadá super,to vážně někdy zkusím:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús, nestoja veľa a dostali aj cenu voľby spotrebiteľov za rok 2013... :-)

      Odstrániť
  7. Tohle mě hrozně láká! tyhle olejové věci já můžu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Neskúšala som, ale celkom si ma namotala, hlavne tou poslednou fotkou :)
    Ja mám práveže rada také príliš uhladené, presne preto, lebo moje vlasy sú suché a strašne krepovité po zmytí.
    Najradšej by som mala vlasy krásne lesklé a uhladené ako majú asiatky :)) Určite sa po týchto produktoch kuknem :)
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám rada foto pred a po :-D nie je nad to si overiť aj na vlastné oči :-) Ja by som ako aziatky vlasy nechcela mať...myslím, že ich majú nepoddajné a stále rovné.. žiadne kučery, ale mali by sme byť spokojné s tým, čo sme dostali :-)

      Odstrániť
  9. Pekny viditelny rozdiel :) ajja coskoro prispejem svojou troskou s tymito vyrobkami...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tento olej sa tiež chystám vyskúšať, ale mám v zásobe ešte dva iné, mimochodom jeden Balea (fialový). Už som o ňom aj písala a mám pocit, že mi zatiaľ vyhovoval zo všetkých najviac, a to používam aj prehnane drahý CHI. Práve používam tento olejový šampón, ale až taký skvelý sa mi tiež nezdá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po fialovom sa pozriem, ale kupovať nemôžem, pretože mám ešte zásoby... môžem sa v oleji aj kúpať, na Vianoce som som dostala 2 ďalšie :-D

      Odstrániť
  11. Mne ten šampón akosi nesadol...teda toto už bude druhý Balea šampón z ktorého mám lupiny..pričom ich normálne nemávam vôbec.takže možno mi tam celkovo nesedí nejaká zložka alebo niečo podobné...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som mala z jedného Balea šampónu lupiny, ale to bol ten za 1 euro a veľké biele balenie..takže ho už nekupujem, mne Balea šampóny inak veľmi vyhovujú.. :-)

      Odstrániť