streda 12. novembra 2014

Giveaway o 2 balíčky Rimmel


Ahojte dievčatá.

Mám pre vás pripravenú nádielku Rimmel výrobkov. Sama som si odskúšala make-upy a riasenku. Samozrejme vy budete súťažiť o nové produkty. Make-upy sú krásne svetlé, takže sa môžu hlásiť všetky bledulky. Viac o výrobkoch si prečítate v článku TU.


Pravidlá:

  • byť sledovateľom cez google friend connect
  • zanechať komentár so svojím emailom
  • napísať, ktorý balíček ste si vybrali, môžete pripojiť aj váš najobľúbenejší produkt od Rimmel

Súťaž prebieha od stredy 12.11. 2014 do soboty 13.12. 2014. Víťaza vyhlásim v nedeľu 14.12. 2014.
Do súťaže sa môžu zapojiť dievčatá z Čiech a Slovenska.


151 komentárov:

  1. GFC jako Miška
    Balíček číslo 1
    Misa.Pavlikova15@gmail.com

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. GFC Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com
    balíček č. 2

    OdpovedaťOdstrániť
  3. GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    balíček č.2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz
    Balíček č,1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC : Gabrielle Crystal RoseBonniee ~
    adwardd@gmail.com
    balíček číslo 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sleduji jako Sedmikráska. Líbí se mi balíček č. 2. Od Rimmelu mám ráda hlavně laky na nehty a líbí se mi rtěnky :-)
    USedmikrasky@seznam.cz.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. gfc:Petra Komárová
    petrakomarova1998@gmail.com
    valíček č. 1:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasne balicky :) riasenku aj make up mam tak pre tentokrat sa nazapajam :)) a drzim palce ostatnym

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jééé super soutěž :)) rimmel je má oblíbená značka, nejraději mám makeupy :) a jsem ráda, že se k nám dostaly světlé odstíny, za to jsem moc ráda :)) více se mi líbí balíček č. 1 :))
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. balíček č. 2 :) nikolik.v@seznam.cz, GFC: Niki
    Rimmel mám hodně ráda, Match perfection je asi nejoblíbenější produkt :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. balíček č.2 :)
    sledujem už dlhooo
    cechvalovazuzana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. balíček č. 1 :) sledujeeem :P sima.bellova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com
    Balíček č. 2
    Od Rimmelu mám docela ráda makeupy a také řasenky - moje nejoblíbenější je Scandaleyes Lycra Flex. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. balíček č. 1 :)
    terzah@atlas.cz
    mám oblíbené laky od Rimmelu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj, sleduji jako Šárka Beranová, sabera@hotmail.cz
    Já mám jeden oblíbený hnědý mono stín od Rimmelu, ale už je hodně starý:)
    Vybrala bych si č.1
    Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  16. GFC Anetátor Anetátorový
    FB sherbatsky@seznam.cz
    balíček č.1
    nejradši mám laky na nehty, jiný skoro nekupuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Víc se mi líbí ten 2. balíček, protože ty stíny vypadají vážně luxusně :D Senzační barvičky!
    snikka@seznam.cz
    P.S. Rimmel je bezva značka, mám v oblibě rtěnky, makeup i laky na nehty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Viac sa mi paci balicek cislo jedna :)
    t.drugdova@gmail.com
    Sledujem ta ako Tereza loves makeup

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Sleduji :)
    Balíček č. 1
    Bajullda@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sledujem pod menom Zuzka Zuu
    Vybrala by som si balíček č. 1
    sueandcolours@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Sledujem cez GFC, ako Janka.
    Momentálne mám doma ten make- up v tube a som s ním spokojná, preto by som rada vyskúšala aj ten druhý, preto si vyberám balíček č. 1
    A čo sa produktov týka, tak od Rimmelu mám určite rada laky na nechty, púdre, korektor, rúže, ale aj make- upy, lebo mi prídu asi najsvetlejšie z celej drogérkovej ponuky. S touto značkou mám dobré skúsenosti a bola v podstate prvou značkou, ktorá ma sprevádzala začiatkami môjho líčenia :)
    sinkovicova.jana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Michie
    misulienka1999@gmail.com
    balíček číslo 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Gfc pod týmto uctom :-) vybrala by som si 2., ale nepohrdla by som žiadnym :-) natalia.gazova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Moc pěkná soutěž :) Od Rimmelu jsem už hrozně dlouho nic neměla.
    GFC: Pandička Vendy
    pandicka.vendy@centrum.cz
    Oba balíčky vypadají dobře, ale balíček číslo 1 se mi líbí o maličko více :)

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC jako Claire, a více mě zaujala 1 :-) crazygingersdiary(at)gmail.com a od Rimmelu mám nejraději laky na nehty 60sec :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. balicek 1.
    GFC: Natalia Kalusova
    Email: natalia.kalusova@gmail.com
    oba balicky su skvele.....

    OdpovedaťOdstrániť
  27. sledujem a páči sa mi balíček č.1 (GFC: verusha)

    gasparova.veronika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sledujem cez GFC už nejakú dobu (:
    Mail je monicaraexo@gmail.com
    a vybrala by som si balíček s číslom 1 (:

    OdpovedaťOdstrániť
  29. sleduju :)
    email:iamchristinne@seznam.cz
    a líbí se mi balíček č2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC pod tímhle jménem :)
    littlegem seznam cz
    balíček č. 1, protože bych chtěla zkusit ten MU, jestli trumfne můj milovaný Match Perfection. mám ráda i ten korektor a pak jejich 60 sec laky na nehty

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Ahoj, sledujem ťa ako Patrícia Klimentová a môj email je patkaklimentova@gmail.com :)
    mne sa páči balíček č. 2 :) čo sa týka obľúbeného výrobku od Rimmelu, neviem to s určitosťou povedať, pretože ich niekoľko mám a všetky mi vyhovujú, páči sa mi ich obal kvalita a všetko či už riasenky, ktoré sú väčšinou super a neopadávajú (teda aspoň mne) alebo laky na nechty ktoré majú také krásne odtiene, že si nikdy neviem ani len vybrať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Líbí se mi první balíček :) rstiborova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Pekna ga! Sledujem pod menom Nikola Orechovská. Potesil by ma balicek cislo 1
    Nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    vondryskoval@seznam.cz
    Víc se mi líbí 1. balíček :) A od Rimmelu mám nejraději jejich báze pod make-up, hlavně Stay Matte :)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. sleduji přes GFC jako Luci
    více se mi líbí první balíček a oblíbený produkt od Rimmelu asi nemám, zatím jsem na žádný opravdu super nenarazila, všechny mi přijdou tak nějak průměrné.
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Od Rimmelu mám ráda jejich rtěnky Kate :)
    Líbí se mi druhý balíček :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz
    .. a small miracle CZ

    OdpovedaťOdstrániť
  37. GFC: Lucie Meluzínová
    lufipeace@gmail.com
    Líbí se mi druhý balíček, chtěla bych zkusit ten make up x)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. gfc: Vendula Mikulková
    Více se mi líbí balíček č. 1 :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: Peťuška
    viac sa mi páči balíček č. 1 :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  41. GFC : miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    Balíček č.1
    Mojím obľúbencom od Rimmel je Rimmel Stay Matte make-up :-) A samozrejme rúže Kate.

    OdpovedaťOdstrániť
  42. sledujem :)
    l.clavel@azet.sk
    páči sa mi 1. balíček

    OdpovedaťOdstrániť
  43. druhý balíček :)
    karska.jitka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. R-graphic@seznam.cz
    Balíček č. 1
    Od rimmelu mám nejraději laky na nehty, hlavně odstín 440 Sun Downer

    OdpovedaťOdstrániť
  45. povedat_ti_chcem@azet.sk
    Balíček 1 :)
    najradšejj mám makeup :)
    sledujem cez GFC

    OdpovedaťOdstrániť
  46. pampeliska.pupavova@gmail.com
    1. balíček
    Mne sa páči Wake me up, ale nie je to make-up pre mňa, ale bolo mi ho ľúto vyhodiť alebo poslať ďalej, ale mojej pleti nesadne. On bol pôvodne kupovaný pre maminku, ale jej sa zase nepáčil odtieň, tak som si ho nechala. Pleť spraví naozaj peknú, rozžiarenú, ale nič pre moju mastnú pleť s akné :(

    OdpovedaťOdstrániť
  47. gfc Kristýnka, mencovakristyna@email.cz je mi jedno jaký balíček, který zbyde :) v případě štěstí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Nejoblíbenější lak na nehty a právě make-up v modré verzi. :)
    Těžký výběr, v případě výhry by mi bylo jedno jaký balíček.:) Nechala bych se překvapit. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  49. Ahoj líbí se mi balíček č.1 od rimmelu momentálně používám nejvíc makeup wake me up ale už dosluhuje :D a taky jejich tvářenku v odstínu 101 pink sugar <3
    Sleduji jako Kleer B
    Kler.B@seznam.cz
    KlarissAddell

    OdpovedaťOdstrániť
  50. GFC: Veronika Pospíchalová
    vera.p@centrum.cz
    balíček č. 1
    Mám ráda makeupy všeobecně, jsou levné a vyhovují mi.

    OdpovedaťOdstrániť
  51. GFC: Lenka Klembarová
    lenocka2222@azet.sk
    baliček: č.1

    OdpovedaťOdstrániť
  52. sledujem, od rimmel som ešte nič nemala tak neviem posudit:)
    aj.ro.na.trio@gmail.com
    Baliček 1

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Prvý balíček :)
    denie257@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  54. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Líbí se mi 1. balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. 1.balíček
    kaci.ticha@seznam.cz
    GFC:Katy Tichá

    OdpovedaťOdstrániť
  56. sledujem dlho pod týmto menom :)
    mona.recenzie@gmail.com
    druhý balíček :)
    od rimmelu zbožňujem make upy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  57. sledujem už dlho..
    blog.papi.lapi@gmail.com
    viac sa mi páči asi druhý balíček, som skôr na farebnejšie tiene..:-) Rimmel produkty príliš nepoužívam, ale môj obľúbený bol dlho ten biely očný tieň, ktorý je v 1.balíčku.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  58. balíček č. 1 :)
    nejraději mám od Rimmelu laky na nehty..zrovna teď mám na nehtech Salon Pro v odstínu Velvet Rose a je krásný... a navíc i skvěle drží :)
    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. 1,gfc radoslava,radoslava.20@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Mně se líbí balíček č.2. Od Rimmelu mám nejradši longlasting lesk na rty, který teď nosím velmi často. beautypusinka_gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. vpodstate sa mi pačia veci v oboch balíčkoch ale asi skvor v druhom baličku keďže ten make-up chcem vyskušať :) a moj oblubeny vyrobok je rimmel apocalips v odtieni 401 aurora :) ma prekrásnu farbu!
    simikus15@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  62. ahoj :) neda mi to nezasutazit preotze si tu dala moju milovanu spiralku a hned v prvom sete aj makeup! :) juch! to by bolo radossti!!! :)
    ajkatokarova@gmail.com (set č.1)

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Ahoj, jeden balíček hezčí jak druhý :). Stejně u mě ale vyhrává č.1.
    janicka165@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  64. GFC: By-Moni

    ByMoniBlog(zavináč)gmail.com

    Více se mi líbí balíček č.2. Od Rimmelu používám podkladovou bázi, pudr Stay Matte a měla jsem i řasenky :) Pudr kupuji neustále dokola :)



    OdpovedaťOdstrániť
  65. Zase krásná GA, zaujal mě balíček č. 1
    VeruKru@seznam.cz

    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  66. určite č.1 :-)
    m.cvancigerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Krásna giveaway, až mi srdiečko poskočilo :)) Veľmi by ma potešil prvý balíček, keďže po tomto make-upe a riasenke už dlhší čas pokukujem :-) A teraz až do vyhlásenia výsledkov nezaspím! Sledujem Ťa ako Day by Day a môj e-mail je daybydaybyivana@gmail.com.

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Ahoj, tak ja by som rada ten balíček 2. :) ... od rimmelu mám tieňe, len iné odtiene ako sú tu :) .. simkovad@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Super dárečky! :) Rimmel mám ráda a v průběhu let jsem už pár věci ozkoušela. Třeba jejich řasenky jsou fajn. Kdyby se usmálo štěstí, moc by mě potěšil 2. balíček. :)
    Sleduji GFC - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  70. ahoj, ja by som rada 1. balíček :)
    gfc ako Terka Poláková, tereziapolakova1@gmail.com

    od rimmelu nemám veľa vecí ale mám teraz BB cream s ktorým som zatiaľ spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  71. gfc Teri Black
    tecernare_seznam.cz
    balíček cislo 2

    OdpovedaťOdstrániť
  72. brala by som č.2, ale ak nedajbože vyhrám, tiene si neprosím, lebo presne tieto mám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Super soutěž :-) vybrala bych si balíček č.2 :-) marcakova.radka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  75. GFC: Dominika Soukupová
    domka.s@seznam.cz
    Od Rimmel mam nejraději jednoznačně make-upy ;)
    b.č.1

    OdpovedaťOdstrániť
  76. GFC: Vaness Ka
    gunarova29@seznam.cz
    Balíček č.1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Ahoj,sledujem ťa cez gfc ako Karin Chovanová..
    karinchovanova@gmail.com
    Vybrala by som si balíček č. 1
    PS:krásna giveaway.. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  78. GFC Whatever
    zakov77@seznam.cz
    Potesily by me oba balicky, ale vice asi balicek cislo 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  79. GFC: Charlotta Fron
    charlottafron@seznam.cz
    Potěšili by oba balíčky, ale spíše balíček číslo 2

    OdpovedaťOdstrániť
  80. GFC: Klara Zakova
    klara.zakova1@seznam.cz
    Oba balíčky jsou krásné, ale jelikož už make-up z 2. balíčku mám, tak bych si vybrala ten 1.! :)
    Od Rimmelu mám nejradši řasenky, vyzkoušela jsem jich několik, ale tuhle ještě ne, tak bych za ní byla opravdu šťastná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  81. GFC: Martina Homoláková
    martina.homolakova@gmail.com
    Páni :). Moc hezké balíčky, potěšily by mě oba a nevím, který víc :). Ale asi ten první :).

    OdpovedaťOdstrániť
  82. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Radši bych ten druhý balíček..

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Sleduji přes GFC z tohoto účtu (Veronika Jelínková).
    Email: veronika-jelinkova@outlook.com

    Vzhledem k tomu, že make-up z prvního balíčku už mám, tak bych byla asi radši za balíček č. 2. :) Rimmel zbožňuju!!

    OdpovedaťOdstrániť
  84. gfc: Lucia Kvaššayová
    email: Lucia kvaššayová
    najradšej mam ruže :)
    potešil by ma balíček čislo 1. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  85. balíček číslo 1:)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  86. k.tamasova@gmail.com
    najradšej mám laky alebo rúže
    radšej by som bola za ten prvý balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  87. gfc-Jana Svobodová
    balíček č.2
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Tyhle novinky od Rimmelu mne v Rossmannu ocarovaly :) Líbí se mi balicek c.2 a sleduji jako Terka Nonam.
    teria@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Sledujem už dávno ako Simona
    od Rimmelu mám najradšej laky :)
    páči sa mi druhý balíček, ale ak bude obsadený, tak môže byť prvý :)
    sima.sloarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Líbí se mi 1.balíček:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  91. GFC: Rush
    mail: Starshinecka4@seznam.cz
    Líbí se mi druhý balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  92. sledujem
    balíček č.1 :)
    mimabn2@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    Vybrala bych si balíček číslo 1 :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  94. sleduji již dávno jako mnauu))
    vybrala bych si první balíček))
    krysiik(zavináč)email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  95. sleduji :D blog asi 4. měsícem a je úplně sexy :3
    1. balíček,ale klidně může být i 1.
    řasenky jedině od rimmel <3
    lucc@post.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  96. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  97. sleduji jako ATG
    alltinygems@email.cz
    nepohrdnu ani jedním z balíčků :)

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Sleduju tě jako Julie Suchánková, julasu@seznam.cz, balíček by mi byl milejší první, protože mám od Rimmelu makeup Match Perfection a jsem s ním moc spokojená, tak bych chtěla zkusit i tenhle :) Samozřejmě bych nepohrdla ani tím druhým :D

    OdpovedaťOdstrániť
  99. Balíček č. 1
    nikol.nikky@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  100. Sleduji na gfc jako Veronika
    vybrala jsem si balíček číslo 2( mám tak "trochu" úchylku na fialové stíny a modrou má ráda... tuhle pěkňoučkou kombinaci ještě nemám, k mému údivu ! :) Samozřejmě 1.variací bych také nepohradla. :P
    můj mail je everoniczka@seznam.cz
    Od rimmel mám ráda 60 sec laky na nehty aktuálně nejvíce žeru breakfast in the bed(světle modrý)... jinak samozřejmě řasenky- klasika, dle toho jaká je zrovna v akci :D

    OdpovedaťOdstrániť
  101. GFC: Barborka
    Vybrala by som si balíček č. 2
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  102. prvý balíček :)
    gfc tento úcet
    n.princess@azet.sk
    a najradej mam puder stay matte , pouzivam ho od uplneho zaciatku

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovedaťOdstrániť
  103. GFC: Michaela Kunešová
    linzinka@gmail.com
    více se mi líbí balíček č. 1 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  104. gfc nataly adameová alebo natí neviem ktoré zobrazuje:)+
    natalyadameova@gmail.com
    balíček prvý:)

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Sleduji jako Lenina
    lenyj@post.cz
    Balíček č.1
    Můj nejoblíbenější je make up true match foundation, který používám neustále

    OdpovedaťOdstrániť
  106. Sledujem už dávnejšie ako Dominika Grešová.
    Páčil by sa mi balíček č.1
    yourdominica@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  107. grape.dance21@gmail.com
    1. balíček
    a môj naj produkt od Rimmelu je Stay Mate púder mám asi 5 balenie momentálne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  108. sledujem, určite! :).
    prosila by som si balíček číslo 2.
    kejmy.do.it@gmail.com

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  109. GFC: Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz
    Vybrala bych si druhý balíček. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  110. gfc : kate
    Určitě Stay Mate pudr, je skvělý a kupuju si ho vždy, když mi dojde :)
    1 balíček :)
    katerina.z.1998@seznam.cz
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  111. Sleduji pod jménem Nina Gilmorová, mail: n.pudilova@seznam.cz :)

    Zamlouvá se mi balíček č.1., mám vyzkoušený tento makeup v tubě a je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  112. Více bych využila druhý balíček. Můj nejoblíbenější produkt od Rimmel jsou rtěnky Kate Moss
    scruffy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  113. gfc: Veronika Tomášková
    email: fakynn.blog@centrum.cz
    Balíček číslo 1., ale krásné produkty jsou v obouch. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  114. GFC: Nechvatalova9
    Balíček č. 2 :) od Rimmelu jsem snad zatím nic neměla, nejsem si tím však jistá :-(.
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  115. Sledujem cez blogger:)
    Páčia sa mi obidva balíčky, aj keď možno by viac potešil balíček č. 2
    miselka710@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Sledujem cez GFC ako Angelity A. :)
    Vybrala by som si 1. balíček a najradšej mám rúž od Kate :) má super matný a dlhotrvajúci vzhľad, proste najlepší rúž aký som kedy mala :)
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  117. gfc: kinda difficult
    vybrala by som si balíček č.1 a tiež mám najradšej rúže od Kate :)
    mail: juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  118. gfc kamila dostalova
    balicek 1
    dostalovakiki@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  119. Sleduji přes GFC a víc by se mi líbil první balíček :)
    chickflickcherry@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  120. To je krásné! :) Přála bych si balíček číslo 2, ráda bych tyhle produkty vyzkousela. :) GFC: Patricie Houžvová , mail: patricie@houzva.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  121. Sleduju přesGFC jako Aneta Štěpánská :)
    AnetaStepanska@seznam.cz
    A přála bych si balíček č.1.

    OdpovedaťOdstrániť
  122. Jaká super givka :). Kéž by se mi poštěstilo. Já bych ráda druhý balíček, tenhle makeup je totiž boží. Nejraději od Rimmelu mám rtěnky a potom i tuhle novou řadu makeupu. :)
    luciekatrnakova@seznam.cz
    GFC: Lucie Katrňáková

    OdpovedaťOdstrániť
  123. Sleduji přes GFC - Klára Komrsová
    Balíček č. 1 je podle mě lepší! :-)
    k.komrsova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Balíček číslo 1 :)
    rubythecrystal@gmail.com
    Od Rimmelu u mňa vedú make upy a rúže <3

    OdpovedaťOdstrániť
  125. Rimmel má super laky na nechty, inu kozmetiku od nich som ešte neskúšala a ak by som si mala vybrať tak sa mi viac paci č. 2 :)
    Mihalikova.Sim@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  126. aniicka26@gmail.com
    A vybrala jsem si 1. balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  127. Balíček čílo 1 :))
    GFC: Lucie Dobrovolná
    Email: Luikanka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  128. Balíček č. 1
    amalka.matejova@seznam.cz
    můj nejoblíbenější produkt od rimmel jsou jejich laky na nehty - krásně kryjou hned po prvním přetření a dlouho vydrží :) nejraději mám asi řadu Salon pro červený odstín 317 hip hop :)

    OdpovedaťOdstrániť
  129. Z Rimmelu som toho doposiaľ veľa neskúšala, no na jednu vec nedám dopustiť a to je ich čierna tekutá linka, ktorú si kupujem nonstop už niekoľko rokov. Teraz by som chcela vyskúšať nejaký ten makeup, či maskaru.
    Najviac sa mi páči balíček č.1 :)
    mail: maja.pekyy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  130. Páči sa mi balíček č. 2- ten makeup chcem už dlhšie vyskúšať:)
    Z Rimmelu mám najradšej rúže a laky na nechty!
    petra.kuklova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  131. Ráda se zúčastním této pěkné GA. Balíčky vypadají oba lákavě, ale asi bych preferovala balíček č. 1. Sleduji jako Hana Svobodová.
    hanka.nesty@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  132. Keďže som tiež bledulka zaujal ma balíček číslo 1. :)
    GFC - Patrícia Debnárová
    patricia.debnarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  133. Moc se mi líbí balíček č.1 a jsem moc ráda, že je to i pro bledulky :)
    Sleduji blog jako Caroline Red-haired
    Můj email je xlolkax@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  134. vybrala by som si prvý balíček :) bol by to krásny meninový darček :)
    gfc Lizzy
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  135. Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková a vybrala bych si balíček č. 2 :) od Rimmelu mám ráda BB a laky na nehty :)
    e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  136. Sledujem :-)..vybrala by som si balíček číslo 2., ten makeup by som chcela vyskúšať, čítala som dobré recenzie naň :-)..a kedže som bleduľa bol by fajn, aj zvyšok samozrejme :-D
    iwussqua@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  137. Sledujem ťa :) obidve balíčky sú krásne, no ja by som si vybrala balíček číslo 2 :) môj e-mail: Sasulik17@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  138. Sledujem GFC :) alzbeta.klusakova@gmail.com
    Balíček 2.

    OdpovedaťOdstrániť
  139. GFC ako Veronika Dediková a mail je veronikadedikova@gmail.com :) A balíček čislo 2 :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  140. Sledujem ťa ako Niki, vybrala by som si určite prvý balíček :)
    nikoleta.rebrova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  141. Gfc-Teruš email-mrazova.terezka@centrum.cz

    ten druhý :3 ale líbí se mi oba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  142. Sleduji :)
    bajissek@seznam.cz
    líbí se mi více ten první :)

    OdpovedaťOdstrániť
  143. GFC: M.Frosty
    BlogLovin: M.Frosty
    m.drat.frosty14.2@gmail.com
    2. balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  144. GFC Denisa Slobodová
    denisa.slobodova@centrum.sk
    1. balíček :)

    OdpovedaťOdstrániť
  145. GFC: Katulik Skellington
    mrchoska@gmail.com
    mne sa najviac páči balíček č.1

    OdpovedaťOdstrániť
  146. Moc se mi tvůj Blog líbí :) Jen tak dál :) ( Hodně štěstí ! :) )

    GFC: Dominka Mucq
    Email: Domca101@email.cz
    Nejvíc se mi líbí bálíček č. 2 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  147. Balíček č.1:) kvůli make up který už mi doma došel:D
    GFC: Teri Vopatová
    email: terinkav.7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť