utorok 5. augusta 2014

Líčenie na svadbu


Ahojte moje milé.

Cez víkend som maľovala moju najlepšiu priateľku na svadbu. Elenka má jemné črty a mala oblečené ružovo-bordové šaty, takže som ladila make-up v zemitých tónoch s ružovou. Dôraz som dala na oči a make-up spravila výraznejší aj kvôli tomu, že Elka nenašla vhodné šošovky. 


Oči som vytieňovala paletkou od Sleek Oh so special. Na pohyblivé viečko som naniesla trblietavejšie odtiene a ohyb som vytieňovala matným tieňom, taktiež pod obočie som použila biely matný tieň.
Oko som doplnila aj čiernou matnou linkou od The Balm. 


Na pery som naniesla dva odtiene, pretože som nechcela úplne ružové, ale ani nude pery. Použila som Dermacol Lip seduction odtieň 01 a 02.



Ako sa vám páči líčenie? Podarilo sa mi? Chodíte na svadby, aký make-up a šaty volíte?

18 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Aj ja si myslím :-) možno až na nevestu, tá by mala byť najkrajšia, aj keď som jej líčenie nevidela :-)

      Odstrániť
  2. licenie sa ti podarilo velmi, ale ja by som k jej tvari zvolila uplne iny uces.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Lučiak :-* Elka mala úplne inú predstavu o účese... chcela vlny, ale také nedbalé a vyčesané do drdola, ale spustené aj nejaké pramienky vlasov.. Avšak kaderníčke to nevyšlo, tak spravila účes, na ktorý je zvyknutá.

      Odstrániť
  3. Líčení se mi velice líbí :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem, ale to nie som ja :-D je moja kamarátka, ktorú som líčila.

      Odstrániť
  5. Líčenie musím pochváliť. Podarilo sa ti, je krásne :) A veľmi sa mi páčia aj šaty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Janka :-) Aj mne sa páčia šaty, majú tak akurát dĺžku a sú jednoduché a pristanú jej postave :-)

      Odstrániť
  6. Líčenie je moc pekné. Len by som tvojej kamarátke poradila iné topánky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :-) Myslím si, že topánky zvolila kvôli pohodlnosti a tým, že sa hodia farebnosťou k šatám...:-)

      Odstrániť
  7. Velmi pekna praca :) najviac sa mi vsak paci kombinacia ruzov!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, rada využívam miešanie tónov, pretože sa tak docieliť ideálna farba, ktorá sa v daný moment najviac hodí :-)

      Odstrániť
  8. moc krásné, líčení je bombové. účes bych také volila trošku jiný, ale jinak super!
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť