štvrtok 31. júla 2014

Bio miláčik od Saloos


Ahojte dievčatká.


Chcem vám predstaviť môjho nového miláčika, vyberala som ho spomedzi jeho bratov. Aj oni boli fešáci, ale s rakytníkom to bola láska na prvý pohľad. Síce je to také malé ucho s 50 ml, ale čo je malé, to je aj milé. 

Rakytník je známy svojimi liečivými účinkami. Olej by mal pomáha proti zápalom a má regeneračné účinky. Veľmi priaznivo pôsobí na kožné problémy, akné, ekzémy, psoreázu a zvyšuje pružnosť pokožky. Urýchľuje hojenie, obmedzuje tvorbu vrások.  Regeneruje pleť po ožarovaní, popáleninách a pri drobných poraneniach.


Saloos Rakytníkový olej mám z eshopu maxcare.sk. Ako prvé musím spomenúť to, že neobsahuje žiadne parabény, parfemácie a iné umelé zlepšováky.
Príjemne a jemne vonia. Balenie by som viac uvítala pumpičkové, pretože s týmto sa nedá regulovať množstvo výrobku a okrem toho je celé balenie po aplikácií mastné

Saloos olej som zo začiatku používala po osprchovaní, pretože som mala telo vlhké a rýchlo sa vsal. Avšak balenie má 50 ml a rýchlo sa míňalo. Momentálne olej aplikujem už len lokálne na tvár a jazvičky po operácií. 


Pred leto mi museli vyberať 4 znamienka, keď sa rany zahojili, začala som ich potierať rakytníkovým olejom, pretože ma miesta veľmi svrbeli. Po nanesení sa postihnuté miesta ukľudnili a hoja sa rýchlejšie. 


Taktiež mám problém so suchými pätami a prstami na nohách. Olej ihneď po natretí miesta hydratoval a vyživil.

Olej kúpite za 8,28 eur.


Máte svoj obľúbený olej? Dajte mi váš tip. Skúšali ste liečivé účinky rakytníka?

10 komentárov:

  1. objednala jsem si ho už po čtvrté :) nejnej

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bio oleje od Saloos mám ráda :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiez ho mam :)) a na paty ti po radim ped egg ak si este neskusala sestra ma tiez velmi suche naposledy az do krvi a toto si velmi pochvaluje

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mamina to tiež používa, ja mám rada ešte soľný kúpeľ na nohy :-)

      Odstrániť
  4. Vyzera podla popisu skvele, pouvazujem nad tymto olejom :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite pouvažuj, pretože určite nie je mojím posledným :-)

      Odstrániť
  5. od tejto značky ešte nemám ale plánujem si spraviť zásobu :) používam levandulový olej na pleť na večer, som s ním veľmi spokojná, určite vyskúšam aj tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, to už mám celý zoznam :-D Ďakujem za tip :-)

      Odstrániť