nedeľa 25. januára 2015

Ako odstrániť gelový lak bez odlakovača


Ahojte dievčatá.

V tomto článku sa dozviete viac o tom ako odstrániť gelový lak bez odlakovača. Najskôr som to skúšala za pomoci alobalovej metódy. Avšak prišla som na to, že sama si druhú ruku nezabalím, takže som potrebovala pomoc. 

Po asi 5 minútach som sa pozrela, či sa dajú nechty už zlúpnuť, nanešťastie som zistila, že som dala málo odlakovača. Bála som sa, že si veľmi vysuším okolie nechtu, keďže odlakovač musí obsahovať acetón. Čiže celá procedúra mi trvala približne 20 minút.


Ešte predtým ako vám napíšem viac o odstránení gel laku, chcem vám ukázať dva krásne odtiene od Sally Hansen. Je ním Cherry, cherry bang, bang! pripomína mi farbu brusníc. Odtieň je tmavší ružovo-fialový, naň som naniesla Carat cake, ktorý obsahuje drobné väčšie a menšie zlaté trblietky.


Dostávame sa k tomu, ako odstrániť gelovú vrstvu na nechtoch bez zdĺhavej alobalovej metódy, je ním top coat. Zdá sa to až neuveriteľné, že by to bolo tak jednoduché. Stačí naniesť topcoat, akoby si lakujete nechty. Iný lak ako topcoat som neskúšala, ale myslím, že by to fungovalo s akýmkoľvek lakom na nechty.


Treba vystihnúť čas schnutia, pretože ak vám nechty zaschnú úplne, gel lak neodstránite. Je nutné, aby topcoat bol polosuchý. Vezmite si nejaký ostrejší nástroj a podvihnite gel lak, ide veľmi ľahko odstrániť. Ak by vás to zaujímalo, nechty sú rovnako zničené ako pri alobalovej metóde.


Skúšali ste odstránenie touto metódou? Počuli ste o nej? Nosíte gel laky?

26 komentárov:

  1. Já si dělám gelové nehty se sadou od Essence a u nich i píšou, že se nemusí nijak dlouho čekat a dají se normálně sloupnout. Sice mám občas na nějakém nehtu tu horní vrstvičku trochu poníčenou, ale používám vyživující olejíček a zatím mají mé nehty stejnou kvalitu jako dřív a to už tu sadu používám 5 měsíců =). Ale schválně to zkusím i s tím top coatem, jestli to třeba nepůjde líp.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale musia sa dávať dole odlakovačom nie? Ja mám nechty s gellakom oveľa dlhšie, dokonca sa ani neštiepia, ale je pravda, že tú vrchnú vrstvu mám zničenú viac.

      Odstrániť
    2. Nemusí. Jsou to normální gellaky, který zapeču v lampě a pak se normálně sloupnou ;). Odlakovač k tomu snad ani neprodávaj, protože není třeba a právě se to jenom sloupne.

      Odstrániť
    3. Nemajú tendenciu sa olupovať aj skôr ako to chceš ty? Pretože od Sally by som ich nezlúpla, treba na to odlakovač, keď nerátam top coat :)

      Odstrániť
    4. Občas se mi stane, že se mi nějaký nehet odloupne, ale to fakt jen někdy. Ve většině případů drží ;).

      Odstrániť
  2. Nepoužívám, ale chodím na ně a stále se na tu domácí sadu Sally Hansen chystám. Tohle je dobrý tip, díky, zkusím!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To by sa ti asi viac oplatilo finančne robiť si ich doma :-)

      Odstrániť
  3. ja veľmi gel lak nepoužívam, o odstraňovaní s top coatom čítam prvýkrát:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no keď som to včera čítala som neverila, hneď večer som to vyskúšala a funguje to. Ďakujem za super rýchly tip

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujímavé, vyskúšam. Doteraz som sa riadila klasickým postupom, napr https://www.sadanagelovenechty.sk/blog/gel-lak-odstranenie Môžeš mi poslať, kde si tieto odtiene od Sally Hansen kúpila? Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je potrebne pouzit top coat na gelove nechty alebo obycajny lak top coat co sa nedava pod lampu?

    OdpovedaťOdstrániť