pondelok 6. júla 2015

Nový strih vlasov - bob hairstyle


Ahojte kočky.

Už dlhšiu dobu som zvažovala nad radikálnou zmenou vlasov. Najskôr som si ich zosvetlila sama Lorealom sunkiss jelly. Bola som veľmi spokojná a okolie taktiež reagovalo pozitívne. Avšak stále ma mátali kratšie vlasy a strih bob. Stiahla som si obrázky z internetu, našla som veľa pekných strihov. Moje vlasy pred touto zmenou vyzerali TAKTO.

Asi 2 mesiace som len o tom rozprávala, že sa dám ostrihať, no chýbala mi odvaha. Mamina potrebovala ísť ku kaderníčke, tak som sa k nej pridala. Mám vlasy kratšie asi o 20 cm a zatiaľ si na to neviem zvyknúť. Takto krátke vlasy som mala ako 8 ročná. 

V týchto teplách som to však hneď pocítila, pretože na krku ma už nič nehreje. Kaderníčka mi spravila aj melír, ale ten nie je vidieť, pretože naň naniesla akýsi šampón. Inak vlasy nemám také žlté, odtieň mám teplý, ale nie oranžový.


Oči som si okrem modrej špirály zvýraznila prirodzenými riasami z eshopu bornprettystore.com. Riasy sú uložené od kratších k dlhším, na oku nevyzerajú umelo a pekne oči rozjasnia. V balení nájdete 10 párov a kúpite za 6,39 dolárov TU.


Na lícne kosti som naniesla Dermacol blush and illuminator  odtieň č. 7. Balenie obsahuje väčšiu farbu na líčka, ktorá je hrubšie zlisovaná a trochu práši. Farba mi pripomína odtieň terakoty. Treba si dávať pozor na nanášanie, pretože je dosť intenzívna. 
Rozjasňovač ma zaujal viac, pretože je jemne zlisovaný, nepráši, rovnomerne sa nanáša. Odtieň je svetlučko ružový a pekne vyzerá na líčkach a dá sa použiť aj ako tieň na oči. Kúpite za 9,59 eur.


Bourjois 123 Perfect CC Illuminating Eye Care je korektor vhodný na okolie očí. Balenie je akoby ceruzkové, na jednej strane sa nachádza točiaci závit a ten pri pootočení vytlačí z protiľahlej strany produkt. 
Konzistencia je na oku príjemná, nie je ťažký, okolie oka nevysušuje, skôr je hydratačný. Moje kruhy zvláda veľmi dobre, ale ak ich máte silnejšie a tmavšie, myslím, že vám nebude stačiť. FOdtieň Light Beige je svetlý, má trochu oranžový podtón, takže pre mňa je vhodnejší na leto. Kúpite za 5,57 TU.


Dermacol 3D Hyaluron therapy remodelačný tónovací fluid obsahuje čistú kyselinu hyalurónovú, mal by vypĺňať vrásky a obnovovať štruktúru pokožky. Obsahuje SPF 30, má ľahké krytie. Ja ho používam ako podklad pod make-up. Mierne tónuje pleť a pekne splynie s make-upom. Má hydratačné účinky, ale nezačnem sa hneď lesknúť. Ja som žiadne vypínacie účinky na pleti nepostrehla, ale pleť s fluidom vyzerá lepšie. Kúpite za 14,19 TU.



Ako sa vám páči môj strih? Skúšali ste niektorí z výrobkov?

23 komentárov:

  1. Mne se libis i v tomto strihu, ale barva se mi libila ta pred tim vic. Pusobila jsi tajemneji :-) Zase tato se hodi lepe na leto. Takze jsi krasna porad!

    Moc se mi libi ty oci a rasy mne zaujaly. Diky za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Martinka, ty si moje slniečko :-) ono to bude vyrastať, uvidím ako sa s tým vysporiadam, pretože melír som vždy nechala odrásť a nevyzeralo to zle, ale keď toto je farba na celej hlave...

      Odstrániť
  2. super zmena, veľmi ti to pristane! Tiež mám vlasy zosvetlené melírom, ale už mi odrastá, na odrastené vlasy si dávam Sun Kissed Jelly a je to celkom fajn, oddialila som návštevu u kaderníčky asi až na jeseň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Mňa sa kaderníčka pýtala, že či sú to moje, alebo farbené a pochválila ma, že je to pekne odfarbené. Tak som bola ešte radšej a pritom je to tak jednoduché s tým Loreal gélom :-D

      Odstrániť
  3. Vlasy máš krásný, já mám taky ráda tyhle radikální vlasové změny ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Gabika, aj mne sa páčia také zmeny..ono akoby sa aj ten človek zmenil :-)

      Odstrániť
  4. vlasy sa ti takto veľmi hodia, máš super strih aj farbu :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vlasy máš super :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekne to maš super:) ale chcela by som ta vidiet aj bez ofiny, ja som kedysi ju nosila lebo nemam žiadne obočie a potrebovala som to zakret ale ked som si ho začala kresliť ofinu som nechala narast:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Ak ma chceš vidieť bez ofiny, tak si mrkni tento článok: http://dorota-art.blogspot.sk/2013/12/retrospektiva-za-rok-2013-licenia.html
      Mám tam viacero účesov :-)

      Odstrániť
  7. Thank you very much Nataly :-***

    OdpovedaťOdstrániť
  8. juu super změna! já mám moc lob (long bob) a celkově tyhle střihy hrozně ráda, i když se mi v poslední době zas stýská po dlouhých vlasech :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zas prišla na to, že vlasy nestačí len vyfúkať a vyrovnať ofinu, ale že treba oveľa viac starostlivosti, ako keď som ich mala dlhé. :-) Takže som za zmenu, ale aj pohodlnosť. Určite si ich nebudem takto zastrihávať a počkám kým dorastú :-)

      Odstrániť
  9. Krasna ako vzdy ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné řasy a účes Ti sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mas to uplne krásne Dorotka..:-) Velmi ti to pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Kratší vlásky ti moc sluší :-) Já si je nechávám už několik let růst a taky jsem teď zase začala uvažovat o nějaké radikálnější změně, líbí se mi takové delší mikádo, ale pořád jsem k tomu nesesbírala odvahu, dřív když jsem si vlasy nechala ostříhat, tak jsem toho potom litovala, takže se teď nedokážu rozhodnout :-) Ale ten zesvětlovací gel taky plánuji vyzkoušet :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ha! Koukam, ze sis nechala udelat skoro stejne vlasy jako ja. Je to uleva co? Clovek ma pocit, ze ma o par kil lehci hlavu :)

    www.poshlife.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. pristane ti to, treba mať na to odvahu. ako vravíš :)

    OdpovedaťOdstrániť