utorok 26. marca 2013

Dermacol Powder black- púdrová linka



Ahojte dievčatá.

Prinášam recenziu na novinku od Dermacolu z rady Black Sensation a to púdrovú linku. Nájdete ju na e-shope za 5, 69 eur. 

Táto linka je vhodná na dymové líčenie očí a jemné prechody. Povedala by som, že je dobrá pre začiatočníčky a slečnám, ktorým viac vyhovuje jemná linka a nie ostrá. 
Mamina mi ju hneď vzala a používa ju namiesto ceruzky pod spodné mihalnice. S linkou sa dajú vytvoriť prechody od jemnejších šedých tónov až po sýtu čiernu. Je dobre pigmentovaná a obsahuje jemné modré trblietky, ktoré nie sú viditeľné na oku.

Nevýhodou je však opadávanie linky a otláčanie. Výdrž bez báze je slabšia.

Hodnotenie: 6 z 10




  Opýtajte sa ma otázku


Skúšali ste túto linku, ako sa vám pozdáva? Používate linku alebo nie?

13 komentárov:

  1. Vyzera fajne :)) ja mam tu hrubsiu ceruzku ale k recenzii sa neviem kedy dostanem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som sa ulakomila na klasickú linku z tejto série :)
    http://makeupbreakinbusylife.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pozerala som si recenziu a vyzera viac ako dobre.. uz dlhsie hladam linku s tymi vlastnostami ako si ich opisala :)

      Odstrániť
  3. škoda jej... skôr ako očný tieň ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ja som túto linku ešte nevyskúšala, ale pravdupovediac, mne sa páči na fotkách..pekne presne na dymové líčenie :) No a ja linku používam, väčšinou tekutú :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to odtláčanie ma odrádza, inak by som pre ňu už aj bežala pretože presne niečo takéto by som potrebovala :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak na toto som kukala na nete a nechápala som presne ako môže v reále vyzerať taká púdrová linka, každopádne som rada za recenziu, teraz už viem:)...ja by som ju asi neupotrebila...príde mi to ako klasické líčenie čiernym tieňom...ale určite si nájde svoje obľúbenkyne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno máš pravdu je to podstate také líčenie čiernym tieňom, ale trvá omnoho menej času, je to jednoduchšie a nepotrebuješ dokonca ani štetec :) zvládne to naozaj každá :)

      Odstrániť
  7. teda, ja o pudrovej linke počujem prvý krát, taký nazov som ešte nepočula, inak sa mi celkom pači,škoda tej vydrži, aj ked ja už podkladovi bazu davam pod všetko..:D ja zatial nemam nič z tejto "zebrovanej" kolekcie, neviem sa rozhodnut čo potrebujem..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako pozerám nejaké recenzie.. celkom sa mi pozdáva tekutá linka z tejto rady.. asi si ju kúpim :)

      Odstrániť