štvrtok 26. decembra 2013

Čo som našla pod stromčekom


Ahojte dievčence.

Keďže ste boli zvedavé aké darčeky som dostala, pripájam fotografie. Darčeky sú od rodičov, brata, priateľa, starých rodičov ešte chýba od mojich kamarátok, ale stretneme sa až neskôr. Väčšinu som si vybrala sama, ale bolo aj prekvapenie.


Začnem make-upom novinkou od Rimmelu Stay Matte. Čítala som na neho pozitívne recenzie, tak som sa rozhodla pre kúpu. V DM som ho kúpila za 5 eúr, skvelé cena. Mala som ho už niekoľko krát a som maximálne spokojná. 
Všade som hľadala vytvrdzovač laku od Four Seasons, ale nikde som ho nemohla zohnať, takže som vzala od Jordany. Uvidím aký bude. 
NYC matný bronzer vám asi nemusím predstavovať. Je fajn, len mi trošku vadí žltý podtón.
L´oreál Caresse vydrží hodiny a má nádhernú farbu.
Mary Kay Color me colar rúž má nádhernú broskyňovú farbu a je extra hydratačný.
Mary Kay primer som ešte nemala šancu vyskúšať.


Moje osvedčené stálice Outspoken od Fergie a Passion Dance. Už mám niekoľké balenie. Passion Dance má asi nejakú čarovnú moc, pretože mi túto vôňu chvália väčšinou muži. Bola som prekvapená :). Only imagine je prekvapenie od ocina a musím povedať, že sa trafil.


Najväčším prekvapením boli tieto darčeky, pretože som ich vôbec nečakala. Jedného dňa mi prišla malá a veľká obálka s produktami na vlasy od Schwarzkopf a hviezdička do kúpeľa od DM drogerie. 

Šampón používam už dlhšie a je jednoducho skvelý. Určite si kúpim aj ďalšie balenie. Dá sa zohnať aj do 2 eúr, nepovedala by som, že je tak dobrý. Mám po ňom jemnejšie vlasy a ľahšie sa mi rozčesávajú. 

Z laku na vlasy nie som až tak unesená, pretože veľmi slabo fixuje. Na druhej strane vôbec vlasy nelepí a nie sú po použití suché. Lak používam, keď nepotrebujem silnú fixáciu. Ak si napríkld natočím vlasy používam iný, pretože by mi s ním vlny hneď padli.


Šaty mám z F & F, boli v zľave jedny za 10 a druhé pasikové za 15 eúr. Uvažujem, že s nimi spravím post. Čižmy sú zo Sportisima, chcela som nepremokavé, proti šmykové a vhodné aj do mesta. 

* Páčia sa vám moje darčeky? Čo ste dostali vy? Chcete nejakú recenziu z kozmetických výrobkov?


23 komentárov:

  1. Kosmetika se vždycky hodí. mě tak napadá, že tohle byly snad jediné Vánoce, kdy jsem žádnou nedostala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zdá, že ja som minulé nič z kozmetiky nedostala.. možno parfém.. tento rok sa pošťastilo :)

      Odstrániť
  2. Krásná nadílka. Kosmetika je super, Mary Kay primer je fajn a s tou rtěnkou budeš určitě spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) rúž je po nanesení ako balzam a pekne pigmentovaný.. ale ešte som ho nikde nemala, sú to len prvotné dojmy :)

      Odstrániť
  3. čižmy su teda paradne take protišmykove vyzeraju určite sa zidu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) áno mali by byť proti šmykové, hadám vyskúšam už tento rok, ak sa schladí :)

      Odstrániť
  4. Darčeky zo spoluprác vždy potešia :) Hlavne keď aj nájdu svoje využitie :) A som zvedavá na primer od mary kay, dúfam, že o ňom napíšeš!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako píšeš. Ak je záujem o primer, napíšem o ňom :) Nechcela som recenzovať všetko, preto som sa pýtala :)

      Odstrániť
  5. No tie cizmy sa mi dost paciaaa :))) a schawrkopf a od dm som dostala ta iste aj vacsinu kozmetiky co si pofotila mam a tiez rozmyslam ze nafotim moje darceky :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) som zvedavá na tvoje veci, určite pofoť...

      Odstrániť
  6. Krásne vecičky si podostávala, od spoluprác to vždy poteší :) Ja práve zhánam presne také čižmy (snehule), chcem sa pozriet po Adidas, pretože sa mi páčia a vyzeraju dobre tak uvidim, ale ais počkám, až pokym naozaj uvidím sneh :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :) Ja som sa práveže takým značkám vyhýbala, pretože nebývajú tak kvalitné ako napr. trekové zateplené..tie ti aj 10 rokov vydržia... Mne však nevyhovoval ich strih, tak som zvolila softshelky.... Ak ich chceš nosiť aj po vonku/ do mesta, tak najskôr Adidasy budú dobrá voľba. :)

      Odstrániť
  7. super nadílka, kosmetika (a knížky) je u mne vždycky sázka na jistotu, takže ta by mi udělala radost též:)
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi :) u mňa by knižka až tak nezabodovala :)ale zaleží aká...

      Odstrániť
  8. Krásné dárečky! Bronzer mám hrozně ráda!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :* Je to jeden z mála matných v drogériách, takže som rada, že ho mám :)

      Odstrániť
  9. U mně vyhrává pruhované triko/šaty, pruhů není nikdy dost :-) Hezké sváteční dny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. AJ tebe pokojné a príjemné sviatky :) Šaty majú úžasný strih, skôr zužujú a pekne vytvarujú postavu :)

      Odstrániť