štvrtok 1. augusta 2013

New in + ukážka outfitu


Ahojte kočky.

Výpredaje sú v plnom prúde, ja som sa neplánovane objavila v obchodoch v BA a NR v jeden deň a nakúpila som kopu krásnych vecí za zlomok ceny. Postupne vám ich ukážem.

Dnes som sa vybrala na kávu s kamarátkami. Pred pár dňami mi prišla riflová bunda z ebay, už som sa ňou rozlúčila, ale nakoniec došla. Bola som šťastná ako blcha, naša poštárkou musí mať show, keď ma vidí skákať od radosti z balíkov :D Stála 7 alebo 8 eur, ja som klasickú nechcela a okrem toho bolo by mi ľúto dať za ňu 30 eur. Nikde som nič riflové v zľave nevidela, ale zas nemám až tak prekukané výpredaje :)

V BA v New Yorkery som kúpila sandále za 7, 50. Na moje nohy nemôžem dostať žiadne topánky. Už som si myslela, že som odkázaná len na ortopedické, ale tieto mi padli. Síce dlhé prechádzky by som nezvládla, ale nevadí.

Ostatné veci ste už na blogu mohli zahliadnuť :)







Kúpili ste si niečo v letných výpredajoch? Ako sa vám páči môj outfit?

17 komentárov:

  1. ta bunda je krásna az sa mi nechce verit ze bola taka lacna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zabudla som napísať, že ako smrdela, keď prišla.. pre istotu som ju najskôr preprala, potom dala trošku sava a ešte vyprala na 60 stupňov.. neviem, čím ju napúšťali, ale ešte aj po vypraní to bolo trochu cítiť.. inak sa aj mne páči..:)

      Odstrániť
    2. mne tak smrdeli leginy .. aj po vypratí

      Odstrániť
    3. toto je zatiaľ jediná vec, ktorá tak páchla..inak mám celkom dobré skúsenosti...:)

      Odstrániť
    4. je pekná. mne tak páchnu jedny jeggingsy z Tally Weijl a to som ich prala už asi milion krát :/

      Odstrániť
  2. Já jsem letos ulovila docela dost triček, výprodeje sou supr jak se snaží všem nacpat poslední letní výstřelky:))) Outfit je supr, modrá působí svěže:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niekedy keď je človek v ošiale kúpi aj to, čo nepotrebuje :D ďakujem za pochvalu :*

      Odstrániť
  3. krásně sladěné... no a ty boty a naušnice, tak to je paráda :) www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta bundička je super! A náušnice, ty se mi taky hodně líbí. No, sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkné botky :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som veľmi rada, že sa vám to páči.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skvelý outfit, naozaj krásne zladené :D Ja som si tento rok zakázala letné výpredaje a zatiaľ sa držím statočne :D Ja som teda vždy kúpila absolútne hlúposti a potom som ich nenosila ale tie topánky asi pojdem omrknúť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja chodím s maminou a tá ma krotí a hlavne ma drží na uzde rozpočet :) ale niekedy aj ja podľahnem a kúpim aj to, čo nepotrebujem.. inak sa snažím zvážiť už predajni, či potom len túžim alebo to naozaj potrebujem :)

      Odstrániť
  8. Týjo, tobě to moc sluší. Líbí se mi ty tvoje šaty a bunda, krásně sladěné ;-))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tie náušničky aj tá bundička je krásna :3

    OdpovedaťOdstrániť