štvrtok 29. augusta 2013

Fashion bloggeri


Ahojte kočky.

Keďže sa vám minule páčil článok o poľských fashion bloggeroch, tak vám prinášam ďalších 3 mužov, ktorí sa venujú móde. Tento krát bude malá zmena v tom, že jeden z nich je Čech, inak sú prvý dvaja Poliaci.


Na prvý pohľad mi pripomína pohľadného Španiela alebo Taliana, jednoducho južanský typ muža. Jeho štýl by som nazvala ležérnou eleganciou. Nosí skôr jednoduché kúsky a rád využíva aj šatky a pánske tašky. Jeho blog nájdete TU.





Koho vám pripomína tento chlapec? Hneď ako som ho uvidela, napadlo mi Tomáš Bezdeda :D Volá sa Lukasz a jeho blog nájdete TU. Zaujali ma jeho doplnky, hlavne náramky a hodinky.





Volá sa Robin Bery a je fotograf, svoje outfity zverejňuje na blogu We, fashion. Ak by ste dychtili po mužskej móde určite sa pozrite na jeho FB stránku. Robin tam pravidelne zverejňuje nové trendy zo sveta módy.
Jeho outfity sú jednoduché, elegantné, prepracované do posledného detailu a dokonale ladiace.





Ako sa vám páčia fashion bloggeri? Kto je váš favorit?

20 komentárov:

  1. Hrozně se mi líbí blogy chlapů!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No poľská blog. scéna je vážne mega.
    Škoda, že na uliciach nevidieť viac takých chlapov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš pravdu, majú strašne veľa kvalitných blogov, či už mužské fashion blogy, alebo ženské zamerané na módu alebo make-upy..

      Odstrániť
  3. oh ja totálne milujem chlapov čo sa vedia obliecť! :D škoda ,že na Slovensku je takých len pár a všetci bývaju mimo mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno aj máme len sme ich ešte nestretli :) ale nie, určite aj v našich uliciach sú pekne oblečení muži...

      Odstrániť
  4. Teda na chlapov máš vkus! :) Tentokrát ma najviac zaujal prvý.. a to som pritom na blonďákov :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vzhľadovo zaujal aj mňa prvý, ale štýlom obliekania posledný..:)

      Odstrániť
  5. Achjo,škoda,že v ČR na sebe takhle pánové moc nedbají:D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten první je kus! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nemůžu si pomoct, ale i když jsou ti kluci hezcí, je to tak divné u kluků, dávat fotky svého stylu na blog... Kdyby tohle nějaký můj objev dělal, už by byl asi nadobro odsouzen :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S týmto úplne súhlasím, ale ja týchto bloggerov neberiem ako mužov, ktorý by sa mi páčili a priťahovali by ma.. ja by som tiež utekala.. mne sa páči, keď je muž mužom :)

      Odstrániť
  8. doteraz som sledovala iba ženské blogy...ale odteraz to bude asi iné...vďaka za tipy :)

    l0veyourselffirst.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja zase milujem tohto blogera- Bjorn Erik, je to 18 ročný nórsky model. Má úžasný vkus, skvelo sa oblieka, perfektné blonďavé vlasy a krásny úsmev :) aj keď je strašne mladý a chudý, ale má potenciál :)

    http://bennysriddle.blogg.no/ (odporúčam zalistovať aj na staršie články)

    tu ho milujem- http://bennysriddle.blogg.no/1360424914_leather.html

    s pozdravom čitateľka Monn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a aj tento blog je super- je to nórka Sarah, má 19 rokov a celý blog si píše z frašky a paródie na fashion blogerky :) milujem ju, jej humor, šialené fotky a super komentáre, naozaj to dievča vie zlepšiť náladu :)

      http://sisteplass.blogg.no/

      tu ju zbožňujem- http://sisteplass.blogg.no/1365609241_lpetur__intervju.html

      a tu je jej video- http://www.youtube.com/watch?v=AnZ5OeEgZjw

      Monn

      Odstrániť
    2. Veľmi ti ďakujem za tipy.. pri Erikovi mám chuť mu navariť niečo kalorické :D je veľmi chudučký, ale vyzerá milo a má krásny úsmev..
      Škoda, že Sarah nerozumiem, takže vlastne ani neviem aký má humor..len podľa tých fotiek.. je riadna ironička :)

      Odstrániť