pondelok 23. septembra 2013

Ako si udržať hebké a krásne päty


Ahojte dievčatá.

Leto oficiálne skončilo, aj nosenie odhalených nôh. Ja som sandále nosila veľmi rada, ale vždy ma trápil jeden problém. Bola to nepekná popraskaná pokožka, hlavne na pätách. Nepomáhala mi pemza a šmirglovanie kože a ani kúpele v soľnom roztoku. 

Nedávno som objavila od Bielendy nočnú parafínovú masku na nohy a ruky. Stojí len 2, 50 eura a nájdete ju TU. V oranžovej tube objavíte hutnú masť, vôňa mi pripomína vonné sviečky. Je veľmi príjemná a jemná. 

Momentálne ma netrápia suché ruky, ale hlavne päty. V lete to bolo ešte horšie, pretože suchú pokožku som mala aj v okolí nechtov. 
Masku môžete aplikovať na asi 30 min. a zabaliť do uteráka, alebo nechať pôsobiť celú noc. Ja som aplikovala masť v hrubej vrstve na päty, prekryla igelitom a nasadila ponožky. Masku som nechala pôsobiť 1,5 hodiny. Po rozbalení som odstránila zvyšky masti a tešila sa z hebkej pokožky. Päty boli hydratované, vláčnejšie, suchá koža zmizla. Bola som milo prekvapená.

Hodnotenie: 10 z 10




Spomienka na leto  :)

Vlastníte nejaký produkt od Bielendy? Poznáte túto masku? Ako bojujete s popraskanou kožou vy?

7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. :) bez toho by to mohli byť len prázdne reči :) aj ja mám rada, ak to mám ešte potvrdené na foto...

      Odstrániť
  2. přesně tohle bych potřebovala, na tohle strašně trpím:/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jedno veľké váu. Toto rozhodne potrebujem. Opätkové topánky mi katastrofálne ničia päty a potom mi zostávajú len oči pre plač :-/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle značku ani neznám, ale asi podle fotky pomáhá :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To vážně funguje. Bezva! Díky za tip. Naštěstí s patama nemám až tak problém.

    OdpovedaťOdstrániť