pondelok 16. septembra 2013

Späť do školy (outfit)


Ahojte dievčatá.

Asi si poviete, tá je nejak pozadu, veď škola už dávno začala :). Základnú aj strednú mám už dávno za sebou, takže sa vraciam po dlhých prázdninách späť do školy na VŠ. Na cestovanie mám rada pohodlné tričká, rifle, alebo naťahovacie nohavice, ktoré sa mi nevyťahujú po hodinách sedenia v buse. 

Keďže sme dnes mali celkom pekné počasie, vybrala som niečo farebné a veselé. Tričko mám zo stránky bastard.sk. Stálo 14 eur a je veľmi príjemné na nosenie z čistej bavlny, trošku hrubšie, ale na toto počasie ideálne. Má vcelku vtipný a nevtieravý motív, na e-shope nájdete aj kopu iných od pánskych, dámskych až po detské. Ak máte radi čierny humor, alebo ironický aj také tam nájdete. Ja mám radšej jemnejší humor. Obľubujem hlavne klasické čisté alebo s jemným nápisom, ale raz za čas mám rada aj takéto malé výstrelky v podobe vtipného trička.







Dokonca aj lienke sa žlté tričko tak páčilo, že si na mňa sadla. Všetko pekne poobzerala a potom sme si každá išla svojou cestou :)
Ako sa najradšej obliekate do školy? Páčia sa vám podobné vtipné tričká?

11 komentárov:

  1. mne sa páči aj tá kabelka :) odkial je máš, prosím ťa?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, kabelka je z ebay... len už neexistuje tá stránka, kde som objednávala.. ale môžeš objednať aj z iných, našla som nejaké TU

      Odstrániť
    2. haha, presne toto som sa aj ja chcela opytat :D idem pozriet ten link 'TU' :)

      Odstrániť
  2. I love your bag!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi ti to pristane. Vôbec by som to do teba nepovedala, že si toto oblečieš, lebo ťa poznám inak, ale svedčí ti to neskutočne, krásna krásna a ešte raz krásna :* Z

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem si zlatunká :) No keď ideme von my, tak vy ste vždy také krásne a čo ja prídem v teniskách :D Do školy sa obliekam nejak takto, hlavne keď cestujem, bolo by to pre mňa nepohodlné v sukni... :)

      Odstrániť
  4. jéé, tak ta kabelka i tričko opravdu nemá chybu ♥

    OdpovedaťOdstrániť