štvrtok 19. septembra 2013

Leto končí (outfit)


Ahojte moje milé.

Leto takmer odišlo a s ním aj pekné počasie. Ja pevne dúfam, že sa dočkáme babieho leta. Neviem sa dočkať na pavučinky vo vlasoch. S tým mám aj spojenú jednu krátku príhodu. Mladá slečna si sebavedomo vykračovala po námestí. Bola krásne oblečená a jednoducho to bola kočka. Jediné, čo (ne)kazilo dojem, bola dlhá asi metrová pavučina, ktorá plápolala za ňou. Bolo to veľmi milé :)a rada na to spomínam. Takže dievčatá pozor na pavučiny, samozrejme ak to nie je zámer :D

Tento outfit som fotila pred pár dňami, kedy bolo počasie ešte veľmi príjemné. Spojila som dva vzory, ktoré som si pôvodne myslela, že sa k sebe nehodia. Čierne sako som k sukni nechcela, bolo vhodné to niečím ešte oživiť. Určite to nie je outfit, z ktorého by ste padli na zadok :), ale na nákupy postači a cítim sa v ňom pohodlne.

Bunda: New Yorker, Sukňa: F&F, Peplum tričko: Orsay, Náušnice: Gate




Aj vy dúfate v babie leto? Aké farby ste radi nosili v lete a aké na jeseň? Páči sa vám outfit?

16 komentárov:

  1. Moc se mi líbí kabátek. Je skvěle vypracovaný. Dlouhé sukně jsou moc prima, ale takhle dlouhou na den nemám. Pouvažuji o tom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) Ja práveže mám dlhých sukien dosť veľa... skôr nenosím mini..:)

      Odstrániť
  2. Aj ja mám tú sukňu, ty si si ju prestrihla? a na oboch stranach? ja som ju este nemala ani raz, pretože sa v nej neda chodit :D a tiez som chcela nejako to poriesit ale bojim sa ze to dodrbem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, prestrihla :D Obliekla som si ju a nemohla som v nej urobiť krok, tak som vzala malé manikúrové nožničky a rozpárala som niť vo švíku na oboch stranách asi 25 cm. Stihla som to pred odchodom z domu, takže sa nemusíš báť. Dokonca som ju ani nezašila, aby sa nepárala ďalej, pekne to drží :)

      Odstrániť
  3. sukňa je veľmi pekná a s tým rozparkom si to skvelo vyriešila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dúfam, že babie leto ešte príde, bez neho by to bol veľmi skorý začiatok zimy :(
    Maxi sukňa sa mi veľmi páči :) len mne narozdiel od teba vôbec nepristane :( Missy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kočka jsi, ty náušničky jsou božské:-)!
    Jinak pokud ráda soutěžíš, tak se určitě zúčastni GA, která u mě zrovna probíhá:-)
    Růžová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Naušnice jsou pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já si teda už moc nemyslím, že bude babí léto :D Ale outfit je suepr, taky bych neřekla, že by se to k sobě mohlo hodit :) Já mám na podzim ráda svetry a výrazné rtěnky :) a pak super botky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem vám všetky dievčatká moje.. som rada, že sa vám to páči.. ♥

    OdpovedaťOdstrániť