utorok 18. februára 2014

Inovovaný Rimmel Renew porovnanie


Ahojte kočky.

Zaznamenali ste vynovený rúž od Rimmelu Moisture Renew? Jedná sa o inovovaný rúž, avšak zmeny, ktoré sa konali, podľa mňa nie sú pozitívne. Vylepšili obal, mne osobne sa viac páčil ten predtým, ale ani tento nie je zlý. Staršia verzia pôsobila luxusnejším dojmom.
Čo mi prekáža viac je zvýraznenie parfumácie, už predtým mi rúž nevoňal, skôr naopak. Teraz je to ešte o niečo horšie, ale našťastie to cítim len pri nanášaní.

Napriek negatívám, ktoré som uviedla som s rúžom spokojná a záleží, aký odtieň si vyberiete. Bola som si omrknúť, aké tóny sú v ponuke. Okrem toho, čo som dostala, by som si určite ešte vybrala. 


Mám odtieň 125 To nude or not to nude? Celkom vtipný názov. Rúž má ružový podtón a je veľmi jemný. Bol by dokonalý, keby neobsahoval shimmer. Výsledný efekt je kovový lesk, napriek tomu to nie je až také strašné, ako u odtieňa Fancy
Rúž je úžasne hydratačný ako balzam. Pigmentácia mi taktiež vyhovuje a ďalším bonusom je, že tento odtieň mi nezvýrazňuje šupinky a nedostatky na perách. Výdrž rúžu je slabšia po jedle a pití zmizne. Ak sa vyhnete pitiu a jedlu, vydrží 2 až 3 hodiny.


Vintage pink je pre mňa príliš tmavý, podarovala som ho mamine. Na perách si ho môžete prezrieť TU. Nude delight je pre môj tón pleti dosť oranžový, ale keďže je odtieň svetlý, nosím ho. Na perách si ho môžete prezrieť TU.



Napriek menším nedostatkom, môžem rúž odporučiť. Myslím, že budete spokojné.

Hodnotenie: 7 z 10


Ako sa vám páči tento odtieň? Nosíte rúžu so shimmerom, alebo je to pre vás neprípustné? Skúšali ste tento rúž?

8 komentárov:

  1. mně se na něm nelíbí ten výrazný shimmer, mám radši matné nebo jen lehounce lesklé rtěnky.
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne aj mne toto vadí ... inak by patrila medzi moje obľúbené :-)

      Odstrániť
  2. Mám raději rtěnky bez shimmeru, ale ten tvůj odstín vypadá fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odtieň je z tých najkrajších ako som pozerala.. aj keď krásne sú aj červené a vínové, ale tie sú pre mňa nepoužiteľné :-) ešte sa mi páči odtieň Latino TU

      Odstrániť
  3. Pripajam sa k nazoru Kacky, ten shimmer mi evokuje skor starsiu pani. Divala som sa na minule na nove Rimmelky v drogerii, a popravde, ziaden odtien ma nejak nezaujal. Aj ked pri tom umelom drogerkovom svetle..ktovie..mozno by som bola doma prijemne prekvapena :D

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa to svetlo robí skôr opak, vždy som bola skôr sklamaná z nákupu...ale výnimka potvrdzuje pravidlo :-)

      Odstrániť
  4. No veru viem ze nejaky som mala ajja z tych starych ale aky to bol odtien netusim :)) z tychto novych mam 130 a 260 a s obomi som velmi spokojna najviac mi na nich vyhovuje to ze su take hydratacne dokonca ani balzam nemusim pouzit

    OdpovedaťOdstrániť