utorok 11. februára 2014

Pánska móda z ulíc


Ahojte dievčatá.

Po dlhej pauze sa hlásim, nemohla som prispievať, aj keď som veľmi chcela. (M)Učila som sa na štátnice, nakoniec všetko dobre dopadlo. Takže ešte ma čaká napísanie magisterky, namaľovať ešte aspoň zo 10 obrazov (študujem výtvarné umenie) a môžem si začať hľadať prácu :D.

Toľko z môjho osobného (školského) života. Pripravila som si pre vás na úvod trochu odľahčujúci článok, kým sa pustím do recenzovania vecí, ktoré na mňa už netrpezlivo čakajú.

Z môjho pohľadu pánska móda môže byť veľmi variabilná a myslím si, že ak muž má svoj štýl, tak je jedno, či je športový alebo elegantný... 


Tieto fotografie som našla na tommyton.tumblr.com, zaoberá sa nielen pánskou, ale aj dámskou módou z ulíc. Avšak viac ma oslovili fotografie mužov. 
Taktiež sa mi páči, že nie len mladí muži sa obliekajú vkusne, ale rovnako dobre, ak nie ešte lepšie sú na tom páni v rokoch. Vyžaruje z nich čaro osobnosti a musím povedať, že pán na bicykli ma úplne dostal. 





Myslím si, že na Slovensku máme trochu konzervatívnych chlapov, česť výnimkám. Boja sa farieb a kombinácií, nehovoriac o pánskych klobúkoch a taškách. Niekedy stačí málo, napr. okuliare, šatka, rukavice, opasok, jednoducho zaujímavý doplnok, ktorý vie pozdvihnúť outfit.

Muž na strednej fotografii má presne taký istý klobúk ako som chcela aj ja. Ktovie, či si ho nepožičal od priateľky :D

Ktorý z mužských outfitov sa vám páči najviac? Aký štýl obliekania vás vie okúzliť? Myslíte si, že na Slovensku alebo v Čechách sa muži obliekajú dobre?

11 komentárov:

  1. U poloviny fotek si klepu na hlavu jestli nevlezli příteli do skříně. Upozorňuju na Přítele a ne přítelkyni a u druhé poloviny jestli ty věci nešlohli bezdomovci. :D
    Ale některé se outfity se zase vyvedli. Prudce elegantní. (y)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa to napadlo, že je inak orientovaný, ale napísala som to, pretože klobúk mi príde dámsky, tak preto priateľke... Homeless chic s tým sa musí opatrne, aby človek nevyzeral ako ozajstný bezdomovec, alebo musí byť človek slávny ako napr. sestry Olsenove :)

      Odstrániť
  2. konečne si späť. A mne sa veľmi páčia, vždy ocením niečo extra :D Z

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už mi to chýbalo :D myslela som, že tebe sa budú páčiť :-*

      Odstrániť
  3. Perfektný článok... A tí muži majú neskutočný štýl!!!
    *H
    DH empire

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne sa páči ako sa obliekajú anglickí páni, alebo francúzi, americká móda mi veľmi nereže je to také homeless-ácke :( Chlap má byť v prvom rade chlap a má dobre voňať :) Inak blahoželám k štátniciam študuješ krásny odbor :) Missy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-*
      Mne sa Angličania veľmi nepáčia, to skôr Francúzi.. mne homeless štýl až tak neprekáža, ale musí byť len tak jemne poňatý s vkusom a citom...:)

      Odstrániť
  5. Nemám ráda tokový ty oblečky, kdy se chlap stylizuje do histera. Říkám schválně ,,stylizuje": Pokud se tak někdo oblékal vždycky nebo je hipster tělem i duší, tak to většinou vypadá dobře. Když ale někdo chce být zásadně oblečený jako hipster, protože je to zrovna moderní, vznikají takové přiteplnené kostýmy. Prostě nemám ráda, když se chlap moc styluje. Mám ale ráda, když se chlap o svoje oblékání stará, jen to nesmí být tohle. Takže homeless styl jde mimo mě:-) Nejraději mám na klucích módu a účesy, které se nosily na začátku 0. let 21. století:-). Mám moc ráda takové články, chci další! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne s tebou súhlasím, mala som na strednej, aj na výške spolužiakov hipsterov a keď som chodila na strednú, tak to v móde ešte nebolo... :D bolo vidieť, že jednoducho taký sú. Podstate o tom píšem aj v článku, že sa mi páči, ak má muž svoj štýl, ale nie ak sa do niečoho štylizuje :-) Som rada, že sa článok páči..

      Odstrániť