piatok 14. marca 2014

Bielenda arganový olej - hydratačný pomocník


Ahojte kočky.

Zima už pomaly odznieva, chcem sa s vami podeliť, čo som používala v chladné, studené dni na hydratáciu. Cestu sme si hľadali dlhšie, na začiatku som olej pár krát použila, ale neoslnil ma. Takže zapadol prachom na poličke. Po čase som mu dala šancu a spriatelili sme sa. 


Bielenda araganový olej používam na telo, ale dá sa aplikovať aj na vlasy. Po prvom použití som mala pocit, že je mastný a nepríjemný, preto som ho na čas odložila.
 
Začala som ho používať tesne po sprche, keď som ešte bola mierne mokrá. Nerada sa natieram aj kvôli tomu, že musím čakať, kým sa mi pokožka vyschne od vody a potom, kým mi vsiakne krém. Takto som sa rýchlo natrela olejom a kým som vyšla zo sprchy už som sa mohla obliekať, pretože sa olej vsal. 


Jedným nedostatkom oleja je v jeho pumpičke, treba si dávať pozor, pretože strieka kam sa mu zachce a nie na jedno miesto. Taktiež ma neoslovila vôňa produktu, nie je až taká, že by som olej nemohla používať, ale nemám ju rada. Tieto nedostatky však vyvažuje to, že olej pekne hydratuje a nestojí veľa.
Kúpite ho za 7 eur.


Ruky som nemala suché, takže je vidieť len malý rozdiel.
Poznáte tento produkt? Aké oleje používate vy? Poradíte mi?

13 komentárov:

  1. Na mojí suchou pokožku by byl ideální :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nepoznam a s bielendou ako takou mam len jedinu skusenost pred ňiekolkymi rokmi som mala nieco na chudnutie nejaky kremik uz si nepamatam nazov a ani moje pocity z neho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby si vedela, či zapôsobil, tak by som sa po ňom pozrela :-D ale asi žiaden krém na chudnutie nerobí zázraky...:-)

      Odstrániť
  3. vyzerá super :)
    podľa mňa je ideálne použitie olejov práve na vlhkú pokožku, vtedy majú lepší účinok aj vystačí menšie množstvo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak potom môj odpor k natieraniu je na niečo dobrý :-D ale tvár si natieram rada, asi to bude len v tom, že tam treba čakať a vždy mi je potom zima :-P

      Odstrániť
  4. já používám olejíčky jen na vlasy, na tělo mám jeden pro děti a s tím jsem hlavně u moře spokojená:)
    Once Upon a Time

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Produkty pre deti milujem... pretože sú o dosť šetrnejšie.. :-)

      Odstrániť
  5. Používám kokosový na všechno možné. Je skvělý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kokosák si chcem už dlho kúpiť, ale nejako ešte nestal ten správny čas pre jeho príchod, potrebujem spotrebovať všetko ostatné a potom kúpiť nové :-)

      Odstrániť
  6. Ja som tiež vymenila telové krémy za prírodné oleje a ľutujem len to že som s tým nezačala skôr je to úplne iný pocit. Najobľúbenejší je pravý kokosový a makadamiový, ale viem, že aj argánový je zázračný, len pre ňho treba nájsť uplatnenie. Trocha ma mrzí, že tento od Bielendy nie je bio, asi preto sa jeho účinky neprejavili naplno, ale má nádherný obal a tá prvá fotka je tak nádherná, že aj keby mi mali stáť doma v šuflíku, kúpila by som ich aspoň 5 :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľká škoda,že nie je bio. Ja si už dlho nejaký bio chcem zaostarať, v zahraničí to vychádza aj lacnejšie len zas sa mi odtiaľ nechce objednávať,pretože je to väčší risk platiť popredu. Inak obal tohto produktu je pekný,ale tá foto vyzerá asi lepšie ako realita :-D Jedna plastová flaštička by ti na poličke stačila :-)

      Odstrániť