štvrtok 27. marca 2014

Ružové maslo od Ziaji


RUŽA

V hlave tisíc vínnych mušiek, čo poletujú
tak spomalene a neisto a
medzi nimi kvitne ruža,
čo pevne stojí, rastie tŕnisto.
Šarlátový lupeň spadne a rovno vypučí nový.
Je večná. Tie malé mušky ju nedokážu nikdy zlomiť. 

Nina Linderová

Dnes som začala netradične a to básňou mladej autorky. Ešte nie je čas ruží, napriek tomu vám prinášam rozkvitnutú recenziu o  ružových produktoch Ziaja


Zaija Rose butter day cream je veľmi príjemný krém, mne viac vyhovuje aplikácia na noc, pretože maslo je hutnejšie. Mám mastnejšiu pleť, ale ak ste majiteľkami suchej pokožky bude pre vás ideálny ako denný krém. 

Konzistencia je maslová a pokožka je po použití hebká a vláčna. Maslo má klasickú krémovú vôňu, je nevtieravá a príjemná. Maslo by bolo dokonalé, ale predsa len jedna chybička sa našla a to v obsahu ingrediencií. Maslo obsahuje parabény a silokóny, ale ak vám to nevadí, tak ho odporúčam.
Zakúpite ho za približne 5 eúr.





Maska Ziaja Rose butter je veľmi podobná ako maslo, má rovnakú vôňu aj podobnú konzistenciu. Masku nanášam sporadicky, ak mám vysušenú pleť. Maska má 7 gramov a vydrží na 2 až 3 použitia. Maska sa nanáša v hrubej vrstve a nechá sa pôsobiť 10 až 15 minút, po uplynutom čase zvyšky masky odstránim obrúskom.
Maska je vhodná na zrelšiu pleť, ale myslím, že sa nič nestane, ak ju použijete aj pred 30. Podobne ako u masla mi prekáža obsah silikónov a parabénov.
Zakúpite ju za približne 0,60 centov.


Maska krásne hydratuje, suché miesta zmizli a pokožka sa rozžiarila.


Skúšali ste tieto produkty? Aké výrobky od Ziaja sú vaše obľúbené? Máte radi/páčia sa vám ruže? 

28 komentárov:

  1. Ta maska by se mi líbila, protože po většině masek mám suchou pleť, ale tahle vypadá dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hm, to je zvláštne... väčšina masiek sa zameriava práve na to, že pleť by mala byť po použití hydratovaná a nie opak.. aké sú to značky, čo používaš? Ja mám suchú pleť len po novinke od Biodermy gumujúcej maske, ale tá je na to určená, takže ok :-)

      Odstrániť
  2. V poslednom čase som sa stala maníkom do masiek, tak si pripisujem ďalšiu na zoznam :) Ďakujem za tip :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám tiež rada masky, hlavne tie, ktoré netreba umývať :-D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujem :-) je z takej malej drogerky Claudia Rovelli TU

      Odstrániť
  4. mám rada vôňu ruží,nie každá značka ju ale robí dobre.možno by stálo za vyskúšanie.inak som rada,že nie som sama so suchými rukami :-) a ten lak waau

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôňa od Ziaji je veľmi jemná a po ružiach vonia málo, ale mne to vyhovuje. Prenikavé vône na noc nemám rada. Lak je neskutočný, už ho mám na nechtoch takmer týždeň a ošúchané sú len špičky, je to vidieť len zblízka. :-)

      Odstrániť
  5. Ziaju mám celkově moc ráda, zrovna nedávno jsem o ní psala také recenzi :-)
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čítala som recenziu :-) Kokosové mliečko môže byť zaujímavé..neskúšala som :-)

      Odstrániť
  6. Masky od Ziaji mám ráda, ale nic jiného jsem nezkoušela, mám takové nemilé tušení, že bych nebyla spokojená...
    Simushka in Wonderland

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemyslím si, že by si bola nemilo prekvapená, keď ti Ziaja masky vyhovujú... skôr keby nič neskúsiš od nich, tak si myslím, že by to bolo pravdepodobnejšie.. zaujímavá je kozia rada a aj kakaová.. :-)

      Odstrániť
  7. toto je tak krasna recenzia..to sa len tak nevidi.. dala si si velmi zalezat, aj tematicky to skvele sedi a nadherne ladi..... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tak milé a povzbudivé slová. Veľmi ma to teší :-*

      Odstrániť
  8. Teraz neviem, ze ci sa mi tie obaly od Ziaji pacia kvoli tvojim upravam a krasnym fotkam, alebo su naozaj tak pekne ? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, to je zlaté :-* Myslím, že aj obaly samotné, vyzerajú pekne :-D

      Odstrániť
  9. jjeeej, aka je ta maska lacna, aj krem sa mi lubi :-) mam rada take hutnejsie a hydratacne, rpetoze mam suchsiu plet..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Maska je naozaj cenovo dostupná :-) Myslím, že by ti krém vyhovoval :-)

      Odstrániť
  10. Páči sa mi ta úvodná báseň a celkovo ako je recenzia tematicky poňatá. Od Ziaji som nič neskušala, takže sa asi pooobzerám po niečom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Evelin :-) snažila som sa recenziu ozvláštniť tou básňou :-) Ziaja určite stojí aj za vyskúšanie :-D

      Odstrániť
  11. Od Ziaja som mala presne takuto masku rose. Vyhovovala mi a je za par eur, takze som nemala preco vahat nad kupou... krem som neskusala, aspon viem, ze aj ten je super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od Ziaja som mala koziu rada a ta je super, takze nepochybujem ze aj tato je dobra. tvoja citatelka Janka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám kozí krém na telo a masku. Zatiaľ sa táto rada javí veľmi sľubne, takže uvidím ešte časom :-)

      Odstrániť
  13. Krém i máslo vypadá perfektně! My máme ve městě Tetu, ale tento krém, ani máslo jsem tam bohužel neviděla. :/ Já používám od této značky ráda okurkový krém. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky produkty som nikde nevidela... určite v nejakom e-shope pochodíš..:-) uhorkovú radu som neskúšala...

      Odstrániť
  14. Chcela by som sa opytat aky denny krem pouzivas teraz a aky na leto?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Momentálne som takmer na dne Biodermy Sensibio Light, používam s ním aj krém na očné okolie z tej istej rady. Je skvelý ľahký, ale pritom je moja pokožka hydratovaná. V lete používam Ryor zmatňujúci krém, recenzia naň TU

      Odstrániť