streda 6. augusta 2014

Letný bodkový nailart - Dermacol neon rainbow nail polish


 Ahojte žienky.

V lete mám omnoho väčšiu chuť na farebné a bláznivé nechty. Tentokrát som siahla po neonkách od Dermacolu a vytvorila hravý, bodkový nailart. 


Ako podklad som použila biely lak od Číňanov a naniesla v dvoch vrstvách. Na takto pripravené nechty som nanášala bodky, snažila som o pravidelné rozmiestnenie. 


Dermacol neonové laky majú 5 ml, celkom som sa divila, pretože vyzerali drobnejšie. Nájdete ich v 11 odtieňoch za 1,50. Na lakoch je napísané, že sú vhodné na umelé nechty a je potrebné použiť podkladový lak.

Nanášajú sa veľmi dobre, vďake okrúhlemu štetcu. Konzistencia je výborná, tak akurát. Kryjú prekvapivo veľmi dobre, ale záleží aj od jednotlivých odtieňov. Výdrž je 2 až 3 dni, taký priemer


Neon Kiss je mojím najobľúbenejším, pretože dokonale kryje už v prvej vrstve. Má jemný lesk a hlavne je to krásna ružová farba.

Neon smile taktiež dobre kryje už v prvej vrstve, ale zdá sa mi krajší v 2 vrstvách. Schne skôr do matna. Farba je oranžovo červeno ružová. Ťažko sa mi definuje.

Neon yellow je omnoho menej krycia ako dva predošlé laky. Po dvoch vrstvách stále presvitajú končeky nechtov. Najlepšie je použiť biely podlak. Neon yellow je najviac svietivá z tejto trojice,  taká žltá zvýrazňovačka.


Dermacol express nail polish remover je zatiaľ mojím najlepším odlakovačom, aký som skúšala. Nechty nie sú vysušené a odstraňuje rýchlo a dočista. Dokonca ani nezapácha, takže muži v našom dome nechodia so zapchatými nosmi :-). Stojí 2,30 a má 120 ml. 

Demacol fun page na facebooku, ak chcete môžete sa pripojiť TU.


Ako sa vám páčil bodkový nailart? Skúšali ste Dermacol neonky alebo odlakovač?

16 komentárov:

  1. Koukám, že jsme dnes obě vsadili na puntíky :)
    Nailart se mi moc líbí. Odlakovač od Dermacolu jsem nezkoušela,ale mám pár laků od Dermacolu a jsem s nimi spokojená! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :-) Mne sa bodky pačia na šatách aj nechtoch :-) bodky sú rýchly nailart a dá sa rôzne obmieňať... :-)

      Odstrániť
  2. Vypadá to velice roztomile a hravě. Opravdu povedené. Já poslední dobou nemívám žádný lak. Jdu to napravit!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-* snažila som sa, aby celý článok bol taký hravý a farebný :-) Ja si práveže v lete lakujem častejšie a v zime ma to až tak nebaví. Dávam si však aj v lete pauzy, aby nechty pod lakom netrpeli a nežltli :-) Som rada, že som ťa inšpirovala :-*

      Odstrániť
  3. To vypadá hodně dobře, líbí se mi to :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekne si sa s tým vyhrala, vyzerá to super :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne Veronika :-) som rada, že sa páči :-*

      Odstrániť
  5. puntíky jsou super :) s těmi člověk nikdy nic nezkazí :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som este nikdy nemala bodkove nechty takze musim skusit :)) tebe sa vydarili su take cute :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že bodky sú jedny z najjednoduchších nailartov a zvládam ich aj ja :-D Ďakujem pekne za pochvalu :-*

      Odstrániť
  7. Neskúšala som ešte ani laky ani odlakovač. Laky sú roztomilé a nailart je super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne Deniska :-* som rada, že sa páči :-)

      Odstrániť