streda 20. augusta 2014

Ziaja kozie mlieko


Ahojte moje kozliatka :-)

Pripravila som pre vás koziu nádielku. O tom, že kozlence mám rada ste sa mohli presvedčiť na instagrame TU
Okrem skutočných zvieratiek sa mi zapáčila aj kozia rada od Ziaji. Testovala som telový krém a pleťovú masku. 


Ziaja telové maslo kozie mlieko je určené pre suchú pleť so sklonom k vráskam. Je určené na vek 25+. Vôňa je príjemná, jemná. Konzistencia je hutnejšia, ale nie veľmi, povedala by som, že stredne. Pleť zanecháva hydratovanú a jemnú. 
Kúpite za okolo 4 eurá, v Čechách za 100 Kč.


Ziaja pleťová maska kozie mlieko vonia príjemne. Je vhodná pre kategóriu 20+. Maska je hydratačná, keď som si zotrela zvyšky, mala som pocit hebkej pokožky. 
Nájdete ju približne za 1 euro a v Čechách za 25 Kč.

Jediné, čo ma výrobkoch trápi je to, že obsahuje parabény.


Skúšali ste tieto produkty? Ako ste spokojné? 

8 komentárov:

  1. s tým telovým maslom som bola nanajvýš :) určite sa ešte k nemu vrátim, keď vypotrebujem Biodermácke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby nečítam to zloženie, tak poviem, že na 1* :-)

      Odstrániť
  2. Od Ziaji jsem ještě nic nezkoušela, ale už jsem se koukala na jejich e-shop a mají super ceny :) a slyším na jejich výrobky hodně chvály
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám Ziaju moc ráda, momentálně od ní používám olivový krém na obličej a je perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu masku tusim mala mamina a pochvalovala si ja mam teraz olivovy sampon no zatial som ho neotvarala lebo mam aktualne asi 5 nacatych ale vonia kraaasne uz sa nan velmi tesim :))

    OdpovedaťOdstrániť