štvrtok 7. augusta 2014

Skin Blossom krémovanie pri jazze


Ahojte dievčence.

Určite nie som sama, ktorá má rada večeri v spojení kúpeľa s veľkou dávkou hudby. Nie som fanúšikom popovej hudby a nepáči sa muzika, ktorá práve letí. Milujem jazz a alternatívne zoskupenia, rada chodím na koncerty, ale nie na masové, skôr komorné. 

Síce je leto, ale ja som sa ocitla v myšlienkach v zime, v našej kúpeľni s plnou vaňou horúcej vody a v tomto tichu si púšťam najradšej Norah Jones. Neskutočne sa viem upokojiť a odpočinúť si pri jej hlase.
Po kúpeli sa natriem bio krémom na telo Skin Blossom a môže sa ísť do postele.


Skin Blossom Body lotion nájdete ho v zelenej plastovej flaštičke s obsahom 300 ml. Veľmi oceňujem pumpičkový dávkovač, je to veľmi praktické a hygienické. Takéto dávkovače mám najradšej. Po vytlačení pocítite jemnú pomarančovú sviežu vôňu. Konzistencia je tak akurát, ani veľmi hustá ani riedka.

Je zaujímavé, že som hneď pocítila, že krém nie je napumpovaný silikónmi, pretože sa tak nekĺzal po pokožke. Avšak nemusíte sa báť, že sa s ním zle natiera. Hydratuje a zvláčňuje moju pokožku, nezanecháva mastný film. Ja som s krémom spokojná na 100 %. Odradiť vás môže len vyššia cena, ale dobre vieme, že za kvalitu sa oplatí priplatiť.
Kúpite ho za 10 eur.


O produkty značky Skin Blossom si môžete zasúťažiť aj na mojom blogu. Budem rada, ak sa zapojíte TU



Vďaka koncertu, ktorého kúsok si môžete vychutnať na vlastnej koži cez youtube, som si kúpila CD dvoch mladých veľmi talentovaných interpretiek Andrei Bučkovej a Márií Kmeťkovej. Spojenie harfy s klavírom a výborným spevom ma oslovilo a chcela som umelkyne aj podporiť kúpou ich CD In the middle of. Sama viem, aké ej to skvelé, ak má niekto záujem o moje obrazy :-)


Skúšali ste produkty Skin Blossom? Pri akej hudbe si najviac oddýchnete vy?

17 komentárov:

  1. To musí být příjemné! Norah Jones je no nebo spíše byla má oblíbená hudba a byla jsem i na koncertě v USA, i když nikdy na žádné nechodím. Tento byl jediný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skvelé, to musel byť zážitok :-) prečo už nie je obľúbenou hudbou?

      Odstrániť
  2. WAu, super clanok. Je vidiet, ze do nich vkladas dusu a nesnazis sa ich len narychlo odbit :-) Tento krem som este neskusala, ani znacka mi nie je znama.
    Terka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu, veľmi ma teší, že si to ceníš, naozaj sa veľmi snažím. Pretože sú to cele hodiny, aj keď sa to nezdá :-)

      Odstrániť
  3. Ja si najlepsie oddychnem pri slovenskej hudbe... mam rada Polemic, to si pustam, ked chcem byt veselsia, ale paci sa mi aj Kirschnerka, alebo Tasler, Katka Knechtova :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam tiež rada slovenskú hudbu, podstate všetkých, jtorých si vymenovala. Na Polemic sa na koncertoch vybláznim najlepśie a IMT Smile je pre mňa úžasná kapela. Milujem ich nový song Cesty druhej triedy :-)

      Odstrániť
  4. Mne sa pacia tie srdiecka a doplnky na foto. V akom programe si ich prosim robila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :-) Pracujem vo Photoshope CS6 :-)

      Odstrániť
  5. Ja som skin blosssom skúšala, ale nie na telo, ale na ruky a veľmi mi vyhovoval :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jejich produkty mě moc lákají , jsou přírodní a mají krásné obaly :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vo mne ich obaly evokujú prírody, bude to asi tou zelenou :-)

      Odstrániť
  7. Ja som mala sampon a kondicioner a veru parada! a co sa tyka hudby vedie Sean Paul :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To sa museli tvoje vlásky tešiť :-) Od Seana Paula sa mi kedysi páčila nejaká pieseň, ale už si nepamätám aká :-D

      Odstrániť
  8. já jsem měla na testování krém na ruce a je to jeden z nejlepších, co jsem kdy měla! celkově se mi jejich výrobky moc líbí, ty ceny jsou fajn, na to, že je to přírodní kosmetika, a mají krásné obaly :) jinak moc hezká písnička, u takové hudby se dobře relaxuje... já si ráda pouštím soundtracky, momentálně mám nejradši ze Hry o trůny, nebo novou Lanu del Rey

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám rada soundtracky, vo filmoch je často krát mix skvelej hudby :-) Ja Lanu nemám rada, páči sa mi skôr ako modelky než speváčka....

      Odstrániť
  9. waau :O, možno skusím, keďže sa nikdy neopalím :D
    MrsSwen

    OdpovedaťOdstrániť