streda 19. septembra 2012

Bodky


Ahojte dievčence.
Po dlhšej pauze, nový príspevok je na svete.. Mala som chuť na niečo hravé, veselé, efektné, čo mi nebude dlho trvať. Ja nie som typ, ktorý by dokázal sa s nechtami dokonale vyhrať. Vačšinou len nechty nalakujem. Niektoré dievčatá dokážu na tej malej plôške vytvoriť umelecké miniatúry :)
Pôvodne som si chcela kúpiť bodkovač, ale prišla som na to, že to nie je nutné, keď nepotrebujem rôzne veľkosti. Postačila mi ceruzka so špendlíkom. Myslela som si, že to bude zložité, ale aplikácia bola jednoduchá a dokonca som to zvládla aj na pravú ruku.




Už ste skúšali bodky so špendlíkom alebo zápalkou? Ako sa vám páči moja verzia bodiek? :)

6 komentárov:

  1. Ju, už jsem je zkoušela :) modro-růžové, krása!
    A tvé bodky jsou super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten spendlik mi pripomina ako som kedysi zdobievala velkonocne vajicka voskom:) rovnaky system :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super oba napady, aj spendlik v ceruzke aj bodky. Na tych ulietavam, na to ake su nenarocne, na nechtoch posobia pekne efektne:)

    OdpovedaťOdstrániť