nedeľa 30. septembra 2012

Dixi



Dixi Vitanol C
Túto značku kedysi používala ešte moja mamina. Povedala mi, že na tú dobu to bola dobrá značka a pomáhala jej. V súčasnej dobe máme široký výber značiek. Ja som si kúpila tento prípravok na skúšku. V tej dobe mi nepadali vlasy, ale chcela som ich posilniť.
Vitanol C je zabalený v jednoduchom obale a obsahuje 6 ampuliek prípravku. Ak sa mám priznať ja ampulky nemám v láske, veľmi zle sa mi otvárali. Sú vyrobené zo skla a musela som si dávať väčší pozor, keď som ich zle zlomila, aby som sa neporezala. 
Prípravok veľmi zaujímavo vonia, úplne mi pripomína jar na umývanie. Vlasové tonikum sa má vtierať do pokožky a malo by vplývať na vlasové korienky. Ja som prípravok používala večer a ráno som si umývala vlasy. V návode je odporúčané vtierať po umytí. 
Ja si ampulky kúpim ešte raz a som zvedavá, či mi pomôžu pri vypadávaní vlasov, pretože znovu s tým musím bojovať. Balenie som spotrebovala asi za dva mesiace.Odporúča sa používať vždy po umytí alebo každý deň po dobe 2 týždňov pri zvýšenom vypadávaní. 
Úplne nadšená som z výrobku nebola, ale cena je fajn a neobsahuje toľko chemikálií.
Cena bola 2 eura a kupované v DM, ale aj v iných drogériach som ich videla. 
Hodnotenie: 7 z 10


Dixi olej na vlasy
Na tento výrobok som natrafila náhodou. Stál len 1 euro, tak som neváhala a hodila do košíka. Kúpila som ho v malej drogérií neviem, či ho majú aj v DM.
Keď som ho použila prvý krát, ignorovala som to, že ho treba naniesť na suché vlasy. Prípravku som použila veľa a keď som sa snažila vlasy vysušiť nešlo to...konce som mala úplne mastné. Poučila som a nanášam len na suché vlasy, ale pred umytím a nie po..pretože si treba dávať naozaj veľký pozor a dávkovať oleja minimum. Vonia príjemne, veľmi jemne, pripomína mi detské olejčeky. Aj dávkovanie má podobné.
Dixi neobsahuje takmer žiadne umelé prísady, čo je veľké plus.
Hodnotenie: 8 z 10

Máte skúsenosti s týmito výrobkami? Ste spokojné? Aké oleje používate na končeky?


5 komentárov:

  1. Jéé moc pěkný článek, s touhle značkou pokuid vím zkušenost bohužel nemám. Díky za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ampulky mám vyskúšané a veľmi mi pomohli na moje suché vlasy. Škoda len tej jazvy, ktorú som si spravila pri ich otváraní :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma mrzi, presne o tom som pisala, ze by mali zmenit ampulky za nieco ine...

      Odstrániť
  3. Ahoj :) momentálne mi vypadávajú vlasy a chcela by som skúsiť Dixi v ampulkách. Viem, že už to bolo dávnejšie, ale pomohlo ti to?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, už druhý krát som ich nekupovala. Za tak nízku cenu by si to mohla skúsiť. Ono ak už máš porobené krvné testy, tak skúšaj aj takéto metódy, ale v prvom rade si zisti, či nemáš nedostatok železa, pretože mne vtedy vždy dosť padajú vlasy. :-)

      Odstrániť