sobota 29. septembra 2012

DIY nádobky na štetce


Ahojte dievčatá.
Rozhodla som sa, že si postupne zmením izbu. Začínam drobnosťami ako sú napr. poháriky na štetce. Dosť mi liezlo na nervy, že som štetce mala na troch rôznych miestach a potom som nevedela, kde ktorý mám. Dekorovanie je veľmi jednoduché, potrebujete na to stužku, pierka, kamienky a niečo na vyplnenie nádoby, aby sa vám štetce nekrútili. Ja som chcela dekoračný piesok, ale nikde som ho mohla zohnať. Tak možno, keď pôjdeme do Ikey tam ho kúpim. Ja som našla doma trstinu, ktorú som zobrala z kvetín. 
Aj s nafotením som mala hotové poháriky asi za polhodinku. Nepotrebovala som lep ani kliešte len nožnice na odstrihnutie stuhy. 

Ako prvé si urobíme mašličky.

Ďalej pripevníme kamienky, ak máte iné tak nalepíte. Tieto štrasy mám po babke a milovala som ich už ako malá. Som rada, že mamina ich odložila. 

Už sme skoro na konci. Do mašličky vložíme pierka. 

 Ako posledné vložíme trstinu alebo piesok.



Čo hovoríte na nádobky? Páčia sa vám? Máte už vytvorené nejaké svoje poháriky alebo ste si kúpili už hotové? Ako skladujete štetce?

6 komentárov: