utorok 25. decembra 2012

Môj vianočný deň


Ahojte dievčence.

Včera som prežila krásny deň v kruhu najbližších. My oslavujeme Vianoce u babky aj s tetou a bratrancami. Ani si neviem predstaviť, že by sme boli doma a večerali len štyria.

Takže prispievam dnes takým menším randomom fotografií. Mala som dostatok času na prípravu, tak som si spravila glitrovanú linku červenej farby, aby som ladila s outfitom.
Dokonca som si po prvý krát vyskúšala nalepiť na nechty nálepky, no po sprche som ich už nemala..ešteže som ich nalepila len na dva nechty..

Želám vám v dnešný deň, aby ste si poriadne oddýchli a načerpali pokoj do svojej duše.



Ocino ma nazval Pocahontas :)







Ako ste prežili Štedrý deň? Dostali ste všetko, čo ste si želali?

19 komentárov:

  1. tolika krásných fotek :)
    přežila jsem, ale nejsem nadšená :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne fotky!!
    Moc se mi líbí úprava stolu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jinak já mám na Vánoce anginu, takže bohužel žádná slava

      Odstrániť
  3. Jsi moc krásně upravená a máš moc moc moc krásné vlasy! :-) Slušelo ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne prestieranie ste mali :) A nádhernú linku máš!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krása úplne všetko! my sa až tak neupravujeme, preto len čumím, koľko práce si si so všetkým dala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Byla jsi opravdu moc hezky sladěná! To líčení je super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásné věci.:)
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tá linka!!! Máš takú tekutú linku, či glittre a lepidlo? Inak aj ja by som radšej brala Vianoce kde by nás bolo viac =/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Mám lepidlo a potom som nanášala trblietky štetcom.. aj keď som sa snažila, tak mi to poriadne popadalo pri nanášaní, potom som musela čistiť, aby sa mi netrblietala celá tvár :)

      Odstrániť
  9. No ty linky vypadají opravdu báječně! :) Obdivuju tě, jak si je dokážeš tak pěkně namalovat. :D Já bych to nezvládla s mýma věčně se klepajícíma rukama. :D
    Krásné fotky! <'3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super urobená linka :) fotky super a ako vidím mala si isto najkrajší outfit

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásne fotky aj linky sú úžasné! :)
    šťastné a veselé! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jééj dievčatá, ďakujem :) nečakala som toľko krásnych komentárov, veľmi si to vážim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ta sponečka je vážně krásná, tvá samovýroba?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) nie, to som kupila na ebay..ale dala by sa jednoducho vyrobit len nemam take pekne pera..

      Odstrániť
  14. vydarene fotky :o) pekny ouftit, červena k Vianociam nesmie jednoducho chybať ! :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. waaaau krásne ličenie, krásny outfit, krásne fotky - všetko krásne!!!
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť