sobota 29. decembra 2012

MUA objednávka


Ahojte kočky.

Včera mi prišiel balíček, strašne som sa tešila, pretože som si myslela, že nepríde medzi sviatkami. Pred nejakým časom bola veľká akcia, kedy si veľa dievčat objednalo z MUA kozmetiku..ja som túto akciu nestihla a bolo mi to potom trošku ľúto. Onedlho bola ďalšia akcia 40 percentná zľava, ale poštovné nebolo zadarmo. Tak sme sa zložili 3 a na každú vyšlo poštovné 2 eura. S poštovným sme platili všetky tri 22 eur.

Môžete sa tešiť na recenzie..samozrejme z mojej objednávky. Taktiež vás asi poteším, že bude ďalšia giveaway z MUA. Prezradím len, že tam určite nájdete krakelovacie laky..:)

S celou objednávkou som nadmieru spokojná, nič mi neprišlo poškodené a zatiaľ všetko, čo som testovala bolo kvalitné až prekvapujúco k tej nízkej cene.
Ak bude ďalšia akcia určite si ešte niečo dokúpim :) "Lasica nenažraná" sa vo mne prejavila :) Toto prirovnanie som si požičala od Veroniky :)

MUA e-shop

Celá objenávka pre 3.

Moja MUA :)


Máte nejakú kozmetiku z MUA? Ako ste spokojné a čo ste si objednali?

12 komentárov:

  1. O téhle značce slyším teda poprvé! Ty rtěnky vypadají skvěle, asi se na web kouknu :))
    Katelin.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. já už o ní párkrát četla, ale nic od nich nemám :) líbí se mi jejich odstíny barevný

      Odstrániť
  2. Já od MUA nic nemám... "Díky bohu" nemůžu objednávat ze zahraničí :-D Ale tahle kosmetika se mi moc líbí, hlavně paletky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si objednala dve glitrove linky, dve farebne spiraly, paletku pre mamu, ruz a kremovu licenku.. tu licenku milujeeem! uplne uzasna, drzi a krasnu farbu ma :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mam od MUA dve paletky z Londyna, už som o nich pisala a som spokojna :o) tešim sa na tvoje rcenzie keže stale som poučula skor len o paletkach a o takychto veciach nie..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow to je teda riadna objednavka!! Obrovska! Ja od Mua nic nemam lebo mam akosi strach pred objednavanim zo zahranicia ale krasne veci mas!
    Inak ak ta zaujimaju ake su podla mna top vyrobky 2012 najdes ich tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/12/top-2012.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V každej z nás je kus lasice nenažranej =D Rozmýšlam, že zaradím niečo z MUA keď príde kamoška z Anglicka na Veľkú Noc domov. Páčia sa mi dve paletkami, každý ich vychvaľuje... Ale zase som videla video od MissChievous a tie tiene nefarbili skoro vôbec... Ale single tiene farbili. Tak uvidím, či lasica zvíťazí alebo nie =D Ako si Ty s nimi spokojná?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mna palety az tak velmi neoslovili kvoli tomu, ze sa mi zdali dost perletove.. a taku uz mam... zatial som s mua tienmi spokojna, aj ked biely akoby uz prestaval pigmentovat.. neviem to poriadne vysvetlit, ale ked som uz tu prvu vrstvu naniesla, tak pod nou akoby uz nechcelo farbit.. musim viac skusat, pretoze ich pouzivam asi tyzden..

      Odstrániť
  7. všetko tamto stálo dokopy 22€ ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno všetko toto stálo 22 eur aj s poštovným, ktoré je 6 eur.. tak málo sme platili, pretože mali akciu 40 percentnú zľavu na všetko..:)

      Odstrániť
    2. aha škoda že som to vtedy nepostrehla :) dúfam že bude čoskoro podobná akcia

      Odstrániť