piatok 21. decembra 2012

Odhalenie kúska môjho ja


Ahojte dievčatá.

Spravila som trošku netradičný článok, plný fotografií. Chcela som prispieť aj s niečím iným, čo ma zaujíma,  ale nie je to líčenie, kozmetické výrobky ani móda.
Tieto fotografie vznikli na predmet, ktorý mám v škole: fotografia.

Prečo to dávam na blog?
Pretože je to mojou súčasťou, na jednej strane mám rada líčenie a to všetko ostatné, ale na druhej strane taká aj nie som.. asi si poviete mierna schizofrénia :) Ja som dosť uzatvorený človek a možno, aj preto nie som hneď každému sympatická...

Tieto fotografie sem dávam aj preto, že nie sú robené s určitou pózou, ako keď sa fotím na blog...vtedy sa snažím byť v rámci svojej normy pekná :), usmievať sa, robiť foto ostré a aby sa aj vám páčili.
Jednoducho som to viac ja na týchto fotografiách.

Takže na foto môžete vidieť aj moju maminu. Býva často súčasťou mojich prác, pretože niekedy mám pocit, akoby sme boli jedna...












Zaujali vás fotografie? 

9 komentárov:

  1. Super! Mám rada fotky, z ktorých ide určitá atmosféra.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zaujímavé :)
    a tvoja mamka má krásne vlasy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joj, keď som jej povedala, čo si napísala, veľmi sa potešila. Ona mala dlhé roky problémy s padaním atď, takže ju to potešilo o to viac :)

      Odstrániť
  3. Ďakujem za vaše milé komentáre, nečakala som, že sa fotografie budú páčiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne, inak nikdy by ma nenapadlo aké sú ruky zaujímave. Postešila si ten malý umelecký kúsok vo mne =)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné! Fakt strašne krásne, Dorotka :)

    OdpovedaťOdstrániť