utorok 4. júna 2013

Čo vás čaká a neminie


Ahojte kočky.

Určite ste si všimli, že som v poslednom čase veľmi neprispievala. Mala som veľa povinností, ale už je to voľnejšie, takže sa môžete tešiť už aj na kozmetické príspevky. Za ten dlhý čas sa mi nazbieralo dostatočné množstvo výrobkov. Zatiaľ som spravila len náhľad, o čom všetkom sa dočítate v budúcnosti.

Dnes mi došiel pravý BB cream, takže sa vytešujem :) Inak sú tam aj nejaké novinky od Dermacolu ako napríklad rozkošný srdiečkový balzám alebo korektory. Niektoré veci som kupovala v zľavách, takže sú pre vás známe :) Zaujímavý typom možno budú primery od Bell, ktoré nájdete v Teta drogériách.
Niektoré výrobky majú pár dní, iné už niekoľko mesiacov.






Na ktorý výrobok by ste si najradšej prečítali recenziu?

24 komentárov:

  1. Používám ten korektor od maybeline. A používám ho už tak dlouho, že si říkám, že nějak přestává fungovat :-/ Myslíš, že je to možné? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby to je šampón alebo krém, tak by bolo možné, že si tvoje vlasy/pleť na výrobok zvykli. Pri korektore si tým nie som istá, skôr som názoru, že potrebuješ zmenu už z pohľadu psychiky... skús nejaký iný a možno zistíš, že na Maybelline nemá a vrátiš sa k nemu. Ja prestriedavam až 3 :D bude článok o korektoroch pod oči.. a aj o novinke Dermacol..ak by sa ti nechcelo čakať, tak recenzia na korektory TU

      Odstrániť
  2. Nejvíc mě asi zajímá BB krém od Dermacolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u tohto výrobku som zatiaľ v testovacej fázy, takže recenzia bude až neskôr. :)

      Odstrániť
  3. to si nemuzes ty mejkapy otrit, kdyz to jdes fotit......?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak sa mám priznať ani som si to nevšimla. Väčšinou si na takéto veci dávam pozor. Článok som robila narýchlo.

      Odstrániť
    2. je to tvoje vizitka, ne moje

      Odstrániť
    3. skôr tvoja vizitka, že na také hlúposti poukazuješ

      Odstrániť
  4. Same zaujimave vecicky niektore mAm tiez a asi najviac sa tesim na recenziu dermacol elixir makeupu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten svetlý som už minula, takže mám objektívnu recenziu aspoň z môjho pohľadu to myslím, že bude objektívna :)

      Odstrániť
  5. Korektory od Dermacol vyzerajú dobre!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiez som zvedava na ten korektor od Dermacolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som zvedavá a už teraz sa teším na nové posty:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Chtěla bych recenzi na tu paletku korekorů od dermacolu ... :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. som zvedava na recenziu bb kremu od Dermacolu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Presne tie dva Catrice laky mám :)Inak zaujíma ma recenzia na korektory Dermacol a BB krém Dermacol.

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Páni, ty už máš ten love lips od dermacolu! Už to chci taky!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. teda najviac sa asi tešim na tie primery od Bell :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďakujem kočky za komentáre, aspoň viem s ktorými recenziami sa mám poponáhľať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja som zase veľmi zvedavá na recenziu na korektorovú paletku od Dermacolu, pretože rozmýšľam nad jej kúpou ... a takisto na ten krásny korektor či vlastne rozjasňovač od Lorealu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. mňa zaujímajú tie produkty Bell:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Určite chcem recenziu na Intense Balm, chcem vedieť ako sa ti páči pretože ho mám aj ja a nie je až taký rozšírený ako ostatné, veľa recenzií som o ňom nenašla

    OdpovedaťOdstrániť