utorok 30. júla 2013

Detaily letného outfitu


Ahojte kočky.

Včera bolo strašne teplo a v takých horúčavách sa zmôžem akurát tak na tričko a sukňu a aj tak fučím ako parný valec :D Tielko je zaujímavé tým, že má vpredu strapce až do štvrťky stehien, ale neprekáža to pri chôdzi.

Našťastie som bola v meste asi 15 min, navštívili sme miestne Farby laky :) Bola som prekvapená, že som tam našla značku Gosh, ale nič som si nezobrala... Zaujal ma len zelenkavý lak na nechty značky Queen Star, pôvodne stál 2 eura, ale mali sme zľavu.

Náušnice a prsteň mám z ebay za približne 1 euro :) Okuliare sú z Gate.





Ako prežívate tieto veľké teplá a čo nosíte oblečené?

8 komentárov:

  1. jéj, aké krásne farby modrá aj mint :) a sovičky sú podarené :)
    Ja nosím krátke sukne, šortky a ľahké tielka. Aj tak zo mňa tečie a parím sa :D
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náušnice jsou nádherné :)) já nosím hlavně šaty :D ideální na léto - jsou vzdušné a to se hodí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne okuliare :) ja prežívam leto ako tak vo vode... ale keď nie je po ruka poriadny bazén alebo jazero (poprípade more) je to hrôza.

    Pozývam na 1. narodeninovú Giveaway!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. kraťase s tričkami:)
    a tie okuliare sú pekné)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naušničky jsou moooc roztomilé <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tričko sa mi veľmi páči, no ja nosim hlavne všetko kratke v tom teple :D:D

    OdpovedaťOdstrániť