sobota 27. júla 2013

Poľské fashion bloggerky 1. časť


For dancing

Je jednou z mojich najobľúbenejších poľských bloggeriek a myslím, že aj celkovo. Volá sa Mirrela  a prvé, čo ma napadlo, že je zaujímavá a krásna zároveň. Jej štýl sa mi neskutočne páči, najviac keď má ethno, strapce a podobné. Nepohrdnem ani romantickými šatami alebo jednoduchými farebnými prvkami v oblečení.









 Kokorinoo

Volá sa Paulina, má rada čítanie, dobré jedlo a samozrejme módu. Má slabosť pre staré autá, k čomu sa môžem priznať aj ja. Táto bloggerka strieda romantický nežný štýl so športovejším. Ak sa mám priznať, viac sa mi páči jej nežnejšia stránka obliekania. Bez tej ´´hiphoperkej´´ čiapky, ale to je len môj názor. :)







Zaujali vás tieto bloggerky? Napíšte mi vaše zahraničné obľúbenkyne.

Mám pre vás prichystaných ešte niekoľko tipov. Postupne vám ich predstavím.

3 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. obe sú skvelé :) z poľských blogeriek mám najradšej Maddy :)

    www.vida-cotia.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť