utorok 9. júla 2013

Ako ma prekvapili podkladové bázy od Bell


Ahojte kočky.

Už dávnejšie som navštívila TETA drogerie v Banskej Bystrici,  nemala som nič vyhliadnuté, čo by som potrebovala, ale tieto dve bázy mi padli oka. Bell je poľská značka, ale v DM ju nenájdete.


Podkladová báza pod očné tiene

Ani by ma na prvý pohľad nezaujala, pretože je drahšia, stála okolo 5 eur. Ale v drogérií mali tester, tak som ju dala na ruku a naniesla na ňu tieň. Zostala som v úžase, pretože tieň sa veľmi zvýraznil a keď som ho chcela dať dole tak to ani nešlo.

Mne sa oko nejak výrazne nemastí, ale teraz v lete mi tiene hneď zídu z očí, takže bez bázy nenanášam tiene.  Táto báza vám vydrží celý deň a možno aj 24 hodín, ale to nemám overené. Jednoducho ako som ráno naniesla, tak v podobnom stave som večer odličovala. Toto je jeho najlepšia výhoda, aj s tým, že pekne zvýrazní farbu.

Nevýhody má dve jednou je, že sa veľmi zle nanáša na viečko. Neviem si predstaviť, že by som mala viečko vráskavejšie, to by ani nešlo. Niekedy sa mi ani poriadne nedá rovnomerne naniesť. Druhou nevýhodou je, že sa vcelku rýchlo míňa.

Hodnotenie: 8 z 10



Po 9 hodinách a 1 hodine opaľovania


Podkladová báza pod make-up

Báza stála 5 eur a myslím, že je rovnaká ako Catrice Smoothing refiner.  Čím hneď zaujme je to, že krásne vyplní póry. Make-up s ňou vydrźí dlhšie a nemám po nej pocit umeliny na tvári.

Hodnotenie: 10 z 10




Skúšali ste nejaké iné výrobky od Bell? Ako sa vám páčia bázy, zaujali vás?

17 komentárov:

  1. Nič od tejto značky som ešte neskúšala, ale tá báza pod očné tiene vyzerá úžasne.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. s týmito produktmi nemám ešte skúsenosť a musím pochváliť krásne líčenie :)


    Zuzana
    beautyandstyleupdate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau, škoda, že toto u nás nikde není. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na tej poslednej fotke si strašne zlatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bell mám len jeden tieň asi sto rokov, chcela som linky a akosi som si vždy kúpila inú blbosť keď som bola v drogérke =D A je super, že Ti tie bázy tak sadli. Mne napr. Catrice na tvár nesedí, preto predpokladám, že ani toto =/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. linky si chcela klasické čierne? Catrice je rovnaký ako toto, takže by ti to nesedelo.. škoda, že ti nevyhovujú.. :/

      Odstrániť
    2. Nie čierne, ale také s trblietkami, myslím, že mali zlatú a striebornú. Len na také jemné oživenie líčenia =)

      Odstrániť
  6. Vypadá to supr! A to líčení se mi moc líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dorotka si krásna :*, konečne si začala pridávať príspevky, aspoň tu mám čo čítať :D. Z

    OdpovedaťOdstrániť
  8. veľmi ma to zaujalo, výsledok je parádny , vyskúšam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ja podkladove nepouzivam a zijem :)))
    aj tak si myslim, ze je to nalet na nase penazenky :) ako vela inych produktov, ktore ne-potrebujeme :)

    blog she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite to nie je nevyhnutná vec ako napr. make-up.. ktorý je pre mňa na prvom mieste v líčení.. ale hlavne podklad pod očné tiene používam vždy, keď si maľujem tiene veľmi to pomáha, hlavne ak som celý deň napr. v škole.. ja sa veľmi už neupravujem a nepozerám do zrkadla a takto som si istejšia, že tiene sú tam kde majú byť.. :)
      ale úplne ti rozumiem, nie je to nevyhnutná vec :)

      Odstrániť